|
||||
|
||||
onderdelen div modellen. ook nieuwe en gereviseerde.
hallo
caddy 1 -ruitensproeier reservoir met bevestigings moer. 15 euro. -teller unit voor een diesel zonder toerenteller 20 euro -deur raam l+R blank glas samen 25 euro -raammechanisme l+R samen 30 euro/ 15euro per kant. -remklauwen voor zijde 25 euro set. -stuurhuis 1.6 diesel, 35 euro. -rembekrachtiger met hoofdremcilinder 20mm,25 euro golf 1 -stuurhuis alle modele behalve de 1100 en 1300, nieuwe type dus 4 bevestigingen. 35 euro -rembekrachtiger gti goede staat 25 euro. -hoofdremcilinder gti goede staat 20 euro. -achteras golf 1 met trommel remmen 20 euro -cilinderkop van golf 1 1.6 8v eg motor incl nokkenas en tandwiel 75euro -inlaatspruitstuk 8v gti met enkele vacuum slang.25 euro is gestraald en daarna geborsteld ziet er dus als splinter nieuw uit. -kamei voor spoiler ( onder de bumper) , kleur groen 25 euro. -voordeur raam l+R blank glas samen 25 euro 4 deurs versie. -r.v deur kleur mexico beige niet verrot 30 euro -voor raammechanisme l+R samen 4 deurs versie 30 euro/ 20p.s -raammechanisme L+R 2 deurs versie samen 30 euro/20 p.s -fusee's l+R 20euro p.s -remklauwen voor zijde 25 euro set. -diversen aandrijfassen prijs in overleg. -stabilisator stang van de vooras. 30 euro -ruitensproeier tank achterzijde met pomp en steun 20 euro -stuurkolom met pendalenset 25 euro. -spatbord kappen achterzijde nette staat samen 30 euro -vloermat kofferbak nette staat 35 euro. -fusee's l+R 20 euro p.s samen 35,- -verstevigings balk/plaat welke tussen de draagarm bevestigingen van het carroserie, je kunt het ook een subframe versterker noemen maar golf 1 heeft deze niet, hij is van staal 45 euro. -plastic spatkappen binnenzijde scherm l+R voor samen 20 euro -r.a licht unit golf 1 aan de binnenzijde van de achteruit gedeelte zit een licht borstje deze is aan de buitenkant niet te zien. 15 euro -diversen ramen kleur blank voor 2 deurs golf. - 2 driehoek raampjes van de deur 15 p.s - 2 raampjes van de voordeur 20 euro p.s - 2 achter zij raampjes 20 euro p.s - achterraam 20 euro alle ramen in 1 keer 75 euro golf 2 -1.8 16v kr motor, 240.000 km gelopen compleet op de kabelboom na. (uitlaat/injectie gedeelte/brandstof pomp zit er bij) heeft altijd goed gelopen en is lopend gedemonteerd, is uit voorzorg voorzien van nieuwe drijfstang en hulpas lagers, tevens vorig jaar een nieuwe distributie riem. motor is ook nog voorzien van een carter spatplaat,en een carterpan met schotten. 150,- -16v gti spaghettie spruitstuk ( supersprint competitie versie) z.g.a.n nooit gebruikt. 150,- -sport stuur incl naaf. in toeter knop 45,- -koelvloeistof reservoir oud type golf 15 euro -koelvloeistof reservoir oud type golf met stekker 20 euro -golf 2 oud type stuurkolom hendels met mfa functie 20 euro -achteras golf 2 gti zonder remmen wel met stabilisator. 20 euro -diversen versnellingsbak delen (020 type), van tandwielen tot syncromesh lichamen tot bak helften. -nette motorkap golf 2 gti 25 euro. -oud type golf 2 grill met embleem dus met de fijne lammelen. 25euro -stuurhuis onbekrachtigd golf 2 16v 30 euro. -dieselpomp 1.6 gtd is aangepast voor meer opbrengst ( gedaan door een bekende in de diesel wereld) 50 euro -1 traps verstuivers origineel van de 1.6 motors ( 4 stuks samen 45 euro) -turbo van 1.6 gtd motor 50 euro ( niet de watergekoelde versie) diversen -2 zeer goede monroe achterschokdempers van een polo 3 of coupe(1989) 50 euro. -1 stuk ats classic velg 13 inch nette staat misschien ideaal voor reserve wiel 25 euro. -kachel motor van een corrado met 4 standen. 20 euro -1 omp 3 punts gordel kleur blauw 25 euro bij meerdere aankopen van onderdelen valt er uiteraard te praten over de prijs. je kunt ook bellen 0647992908 door de weeks alleen na 18:00 Last edited by vwmk2driver : 08-03-2010 at 23:35. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb misschien intresse in dit setje, maar kun je zo vertellen wat de standaard diameter is van de schijven bij een Golf? En wat zit er in het naafgat? Neem aan dat er aan de aandrijfassen niks aangepast hoeft te worden? Wat dus van een Monza af komt zijn de klauwen, schijven en de klauwadapters?
|
||||
|
||||
Quote:
normale schijf diameter bij een golf 1 gti is 239mm. aandrijfassen hoeft niks aan aangepast te worden, klauwen en klauw houders zijn van een monza, de remschijven zijn van een golf g60. voor de rest is alles origineel. ik heb het zelf pas gemaakt. |
|
||||
|
||||
Quote:
Net even gezocht en las in een topic dat er ook busjes nodig waren om het verschil in M12 > M10 op te vangen. Heb je deze ook bij dit setje zitten? Zijn de klauwen btw gereviseerd en heb jij ze ook gebruikt/gemonteerd?
|
||||
|
||||
busjes heb ik als enigste nog niet, maar die moet ik dan nog even laten maken,
dat topic is waarschijnlijk ook van mij zelf over de golf 1 restauratie, ik heb er nog niet mee gereden sterker nog heb nog helemaal nooit met me golf 1 gereden,klauwen zijn in zeer goede staat ik heb ze opnieuw in het remklauw vet gezet dus dat is perfect. |
|
||||
|
||||
de zwarte nieuw type deur en de achteras van de golf 1 mogen voor 10 euro weg zal blij zijn als dat weg is..
de kr motor mag eventueel ook in onderdelen weg heb alles om hem draaiende te krijgen dus als je wat zoekt!!! hoor ik het wel. |
|
||||
|
||||
toegevoegt...
een complete achteras golf 2 gti met stabilisator incl complete remmerij (in goede staat ) en de achteras op hang beugels met bij behorende remdruk regelaar, ideaal om in te bouwen als je van trommelremmen naar schijven wilt. 150 euro. |
|
|||
|
|||
ik wil die achteras van de golf 1 wel hebben, als deze volledig recht is.
mijne heeft een klein tikje gehad. woon alleen in heerlen (zuid limburg). best een eind uit de buurt ff kijken hoe het hier moet komen dan.. toevallig iemand die zo`n ritje binnenkort gaat maken? |
|
||||
|
||||
de as is recht anders had ik hem allang weg gedaan.
het is even een stukje rijden idd,maar als je hem graag hebben wilt lijkt mij dat geen probleem |
|
||||
|
||||
Hoe zijn de motorsteunen van de golf2?
En wat wil je voor 3 steunen (elk 1) hebben?
|
||||
|
||||
alles wat ik heb liggen is in goede of bruikbare staat.
welke steunen wil je precies hebben? |
|
||||
|
||||
Van allemaal 1, maar vraag me af of die voor elke motor gelijk zijn. Heb zelf een 1.6 benzine....
|
||||
|
||||
Quote:
nee je hebt verschillende die van de 16v en g60 zijn weer anders dan die van de 1,6 maar de 1.6 versie moet ik wel compleet hebben volgens mij. compleet setje 20 euro. |
|
||||
|
||||
de 4 bak, de injectie leidingen,gasklep slangen en de teller unit van de 16v zijn verkocht..
|
|
||||
|
||||
Hejje miss een foto van de plastic dorpel kappen van gti, golf 2
|
|||
|
|||
Remkrachtverdeler
Zoals telefonisch besproken, bij deze even een berichtje voor een foto van de remkrachtverdeler.
Alvast bedankt. gr t. Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
hier de foto. |
|
|||
|
|||
Rembekrachtiger
Dit is niet de remkrachtverdeler, die ik zoek, maar bedankt voor de moeite. Neem aan de de andere die je nog hebt hetzelfde is ??
Zoek er dan dus een van een scirocco 2, dacht dat ze hetzelfde waren maar dat is dus niet zo, helaas. Groetjes Quote:
|
|
||||
|
||||
ik heb er ook nog 1 van golf 1 dat is een langwerpige deze zoek jij waarschijnlijk.
ik weet daar alleen de staat niet van, buitenkant is wel geroest maar misschien is de binnen zijde nog wel goed. voor 20 euro incl verzending mag je die wel hebben mocht je deze willen proberen. |
|
|||
|
|||
remkrachtverdeler
De draad van binnen moet nog wel 100% zijn, want dat was mijn probleem, graag zou ik een foto willen en kijk even of de draad nog goed is aub.
Gr thomas Quote:
|