|
||||
|
||||
Matheo on tour: México!
Allé mannen (en Linnie ),
Bij deze een (soort van) afscheidsbericht, morgenochtend vertrek ik voor stage naar México voor 5 maanden. Ik zal verblijven in Akumal in de buurt van Playa de Carmen aan de oostkust. Lekker aan het strand dus Ik weet nog niet hoe het daar allemaal gesteld is met de internetverbinding, maar mij is verteld dat het wel te doen is. Dus ik ga proberen jullie hier een beetje op de hoogte te houden.. met foto's uiteraard Onze reis is als het goed is ook te volgen op mathieuenellen.waarbenjij.nu Iedereen dus veel plezier op de meetings die ik ga missen en tot over een klein half jaartje.. De groeten Mathieu
|
||||
|
||||
Heel veel plezier daar, maak er wat mooi's van!
|
|
||||
|
||||
have fun gozer!!!
|
|
||||
|
||||
succes!
|
||||
|
||||
Fuck hé, ben serieus jaloers. Wil ook wel lekker de zon in.....
Veel plezier en geniet er van. |
|
||||
|
||||
vamos alla playa o mexico!!!
|
|
||||
|
||||
Kun je ook onderdelen mee terug nemen?? ;-)
Jens
|
||||
|
||||
Succes, maar werken met dat mooie weer is toch geen pretje
|
|
||||
|
||||
Succes Matheo, en geniet ervan !!!
|
||||
|
||||
Hey Matheo, veel plezier daarzo! En ons niet vergeten he!
|
||||
|
||||
Mazzelpik dat je naar zon lekker warm land gaat geniet ervan en succes en veel plezier
|
||||
|
||||
Blue Parrot in Playa del Carmen is wel een aanrader rond sunset. Sterkte daar met werken. Gister was het iig niet uit te houden zo heet.
Mocht je je Padi nog niet hebben, daar halen! Goedkoop en perfect water om het te leren. Is het ook nog Springbreak nu in Cancun
I love airride. Last edited by Sander : 05-03-2007 at 21:35. |
|
||||
|
||||
Veel plezier gozer! Geniet er van
|
||||
|
||||
Heeeeeey, heb je toch naar me geluisterd? Veel plezier man. PM me je nummer ofzo, als ik nog eens in Cancun ben spreken we af.
|
||||
|
||||
Lekker zeg! Veel succes op je stage! Het weer zal in ieder geval niet tegen zitten
|
|||
|
|||
eigelijk ben ik nu degene met mazzel! ik mag nu 1keer in de week met zijn golf rijden 5 maanden lang!
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja ja maar niet te ruig mee thieu's kar rijen dan he zag je trouwens vanmiddag nog met thieu's golf rijden op de snelweg van Roosendaal naar Gastel. zat achter je. Dus je mocht wel zwaaien hoor
|
||||
|
||||
Veel plezier,niet te hard werken.
doe ze de groeten van me. volgende keer ga ik ook weer,maar dan zonder een hurricane(Wilma) op het eind |
|
||||
|
||||
Veel plezier daar en doe voorzichtig
|
|
||||
|
||||
hey, ff een snel berichtje want mijn laptop staat hier niet handig. we zijn iig veilig geland, maar ik hoorde wel dat ons vliegtuig hier nog staat omdat ze op onderdelen wachten :S
het weer, de mensen en de omgeving is helemaal fantastisch hier! dus ik vermaak me wel. meer nieuws als mijn laptop een beter plek heeft groeten!