|
|||
|
|||
Motorblok gewisseld - HK : 2G, en nu... Ontsteking???
Hoi Allemaal !
Ik zou graag wat foto's willen laten zien van mijn eeuwig durende projektje, maar dat kan helaas niet... Het was de bedoeling mijn Golf 1.3tje van 1984 om te bouwen naar een GTI 16v. Dat gaat nu wat langer duren dan ik had gedacht. Helaas liep mijn oude motortje nu al over de 400,000 km en is het nu echt afgelopen De GTI blok ligt klaar, maar er moet nog veel aan de carroserie gebeuren voordat het allemaal omgebouwd kan worden. Ik kom nog wat onderdelen tekort en ben weer eens verhuisd en nu heb ik ook geen ruimte Omdat ik echt het autootje momenteel nodig heb, heb ik een 2G blok uit een 1989 (Jetta) kunnen krijgen. Die ligt nu in mijn Golfje en kwam ik erachter dat ik mijn huiswerk niet goed heb gedaan. Ik heb de ontsteking van de 2G blok meegenomen en heb achteraf de kabels/module/bobine gehaald. Jammer genoeg allemaal los van elkaar Nu moet ik ook nog eens weer de stekkertjes aansluiten, en je raad het al, ik weet niet welke draadje waar moet !!!! Kan iemand mij hiermee helpen ??? Het gaat om de aansluiting op de Bobine en de stekkertje op de stroomverdeler... Als iemand ook dezelfde uitvoering heeft, kun je dan aan mij vertellen welke kleur draadje waar gaat. De stekkertje is genummerd Zelf heb ik de stroomschema's bekeken, maar ik kom er gewoon niet uit ! Alvast bedankt voor jullie hulp ! Peter |
|
|||
|
|||
Hoi doet die golf 2G het al of doet hij nog niks, je post is al oud weet je nu waar die stekkers zitten dan?
Grt Stain |