|
|||
|
|||
kleurverschil
wie weet er een goedkope autospuiter die mijn kleurverschil in mijn zijscherm en deur van mijn genesis kan spuiten/verhelpen
Hoop snel reactie te krijgen en wat te vinden |
|
||||
|
||||
Goedkoop is duurkoop over het algemeen.
Weet niet hoe erg het kleurverschil is en wat de oorzaak is, maar misschien kun je je laten voorlichten in hoeverre je het weg kunt krijgen met een cleaner en poetsen? Dat is de enige goedkope oplossing die ik ken.
|
|||
|
|||
Ff kijken of ik foto's kan plaatsen
via deze link kun je ze zien http://i162.photobucket.com/albums/...is/SANY0013.jpg http://i162.photobucket.com/albums/...is/SANY0013.jpg |
|
||||
|
||||
dat is niet weg te poetsen, dat is een hele andere tint!!
lc4u is er in 3 verschillende tinten en jij hebt er nu dus 2 van waarschijnlijk is die deur een g40 kleur en jouw gt genesis niet! correct me if im wrong!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Hier heb je een punt. Een vaak wat goedkopere spuiter besteed wat minder zorg aan kleurenkaarten spuiten om zo de juiste kleur te verkrijgen. Een vaak wat duurdere spuiter zal de deur ook afschuren en op de deur uitspuiten, zo is kleurverschil (nauwelijks tot) niet zichtbaar. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ok...je vraagt om een correctie... Grootste onzin die ik gehoord heb sinds jaren Kleur van een G40 of een GT met dezelfde kleurcode,zal nooit anders zijn alleen omdat de 1 een G40 onder de motorkap heeft.... Zijn verschillende kleurnuances per produktie proces...fabriek..lakleverancier aan de fabriek enz enz... Enige goede oplossing voor deze Polo is het voorscherm opnieuw te spuiten en het voorportier uit te spuiten...uiteraard in de best lijkende variant...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
nou dan zit dat zeker fout ma ik weet toch zeker dat er 3 verschillende tinten zijn omdat ik ze zelf alle 3 heb gehad op de polo!(verschillende kleur nuance dan op z,n abn) en de donkerste was toch wel de mooiste ook mede door de hoeveelheid metallic deeltjes..
dan van die deur was alleen een gedachten die dus fout is..als je dit al onzin vind dan ben ik benieuwd wat jij in al die jaren gehoord hebt |
|
||||
|
||||
Er zijn van verschillende VAG-kleuren varianten geweest in de loop van de jaren. Als je ze naast elkaar ziet, zit er aardig wat verschil tussen.
Wat dit probleem betreft: er zit inderdaad niets anders op dan overspuiten en laten uitspuiten op de deur. Er zal er vast iemand een betaalbare spuiter kennen in de regio Alkmaar (volgens je profiel) die goed werk levert.
|
|||
|
|||
Van Baar en van de Heuvel in Alkmaar.
Zitten op industrie terrein de Beverkoog. Daar laten wij ook altijd alles spuiten ( ongeveer 2-3 x per week) Leveren uitstekend werk, spuiten ook voor Maaral, braspenning,JR motorsport, koopman racing. Dat zijn geen jongens die met minder genoegen nemen. Prijzen zijn gewoon normaal, maar voor 100 euro of je niet bij ze aan te komen. Dan moet je op MP een beun de haas zoeken waar je geen garantie krijgt op het werk. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat hij weinig gehoord heeft en meer gedaan Als hij deze auto had moeten spuiten door verhaaltjes was ik niet tevreden geweest . Nu was ik dat wel . Een van de weinige voorbeelden van Chris zijn doorverhaaltjesopgedaneautospuitkennis |
|
||||
|
||||
Thnx Baldy........
@Richard-Polo...als jezelf uitgeslapen ben,en je tekst terug leest...en die van mij.....en dan echt goed wakker bent....zul je zien dat ik niks zeg over het feit dat jij fout zit of niet met je 3 verschillende kleur nuances....dat deel klopt...er zijn meerdere varianten... Wel het feit dat jij beweert dat een G40 een andere nuance heeft dan een GT,dat is dus grote onzin...die spuitrobot in de fabriek zal het een worst wezen of er een G40 of een andere blokje in ligt....kleurnummer is kleurnummer...de rest is bijzaak...duidelijk nu? En als je je aangevallen voelt...moet je voortaan niet de tekst "correct me if i'm wrong" erbij zetten....dan vraag je om een reactie...toch?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
ik weet niet wat ik verkeerd heb gezegt ma bedoelde er verders niks mee hoor!! (lijkt wel een ouwelulle site hier, je ken niks meer zeggen zonder de juiste smillies)
ook was ik goed wakker voel me totaal niet aangevallen en ook ik ken chris en weet dat die martijn noordam z,n wagen heeft gedaan.(als dat al klopt met al die verhaaltjes van tegenwoordig ) blijkbaar komt het toch verkeerd over allemaal zoals ik de tekst erbij neerzet ma goed ik plaats dan ook niet echt vaak teksten met mijn pc ervaring en dat je een reactie er neer zet is je goed recht het is tenslotte niet voor niks een forum.. |
|
|||
|
|||
Oke jongens ff tijdje niet online geweest maar maak nu geen mot met elkaar, duidelijk is dat mijn polo voorkant gespoten is geweest en in verloop op me oude deur verder aan de auto niks te zien, werd mijn ook wijs gemaakt van je moet hem laten poetsen/cleanen bij een poetsbedrijf zi eje er niks meer van, lijkt mij stug, prijs opgave gekregen voor voorscherm endeur 150 eur, wel zelf kaal schuren.
|
|
|||
|
|||
Lijkt mij een hele nette prijs...
Helemaal kaal schuren (tot kaal metaal) is vast niet nodig, zal meer opschuren zijn...