![]() |
|
|||
|
|||
![]() Na tijden geen geschikte hobbyruimte te hebben besloot ik er een te gaan VINDEN. Dit is hem geworden:
En met een stucloper op de vloer. Ca 50m2 WC "Keuken" Stroom Overhead deur Geisoleerd Ben van plan de gti hier te gaan restaureren. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() netjes
![]() Daar kun je naar hartelust sleutellen. |
|
|||
|
|||
![]() Bedankt,
Tsja het was of op mezelf wonen, of dit ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed gevonden. Vinden is altijd beter dan alleen zoeken
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bed er in en je kunt er wonen. ![]() Staat er nog meer leeg daar?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Volgens mij wel. Staan een stuk of 12 van dit type box en een paar grotere. Pin me er alleen niet op vast. Als je het nummer en de kosten wilt weten dan zal ik je die wel pm,men. Loodsen liggen in Noordhorn. Je komt zelf uit Bedum toch? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Graag, we zijn al een tijd op zoek naar betaalbare ruimte.
|
||||
|
||||
![]() wil niet nieuwschierig doen maar wat kost dit ongeveer +/- zo'n beetje?
![]()
|
|||
|
|||
![]() Wat ik per maand betaal is.......
275,- Is opzich veel geld maar dan heb je ook wat, en ik kan er op de fiets heen ![]() Dit bedrag is dus wat ik daadwerkelijk betaal. Bedrag is als volgt opgebouwd; 225,- kale huur 5,- lasten als water stroom inclusief een voorschot 45,- btw........ Maarja. Wat betaal je voor een garagebox.... 100,-? En dat zonder stroom water of bewegingsruimte. Last edited by MrMiljon : 28-02-2007 at 17:50. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
40 euries met stroom en bewegingsruimte ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hmmm, is wel aan de prijs. Mijn vader heeft kort geleden een loods betrokken van 120 vierkante meter, voor 220,- p/m ex BTW. Dus voor het zelfde geld had je 70 4-kante meter meer kunnen hebben. Is alleen wel in Delfzijl, en het lekkende dak kost niks extra!
![]() Natuurlijk heeft alles z'n voor en na, maar op de waterlekkage na is het een flinke ruimte voor redelijk geld! |
|
|||
|
|||
![]() Vind het persoonlijk ook veel geld. Maar niet zo zeer duur. En voor mij is het belangrijk dat het dichtbij is. Showroom van ons stucadoorsbedrijf kost ook ongeveer hetzelfde maar is dan wel weer 120m2.
Ach ja zoals eerder werd genoemd "elk voordeel heb z'n nadeel". |