|
||||
|
||||
Nieuw speelgoed voor m'n verjaardag gekocht!
Wou altijd al een mooi modelautootje van een spijlbus hebben, dus heb direct een goeie gekocht :P
Afstandbestuurbaar, verlichting, mp3! Hopen dat de 1:1 uitvoering ook snel komt!
Golf 1 GTI '83 Alpinweiss Golf 1 1100 '83 Last edited by Timmetje20 : 19-02-2007 at 16:42. |
|
||||
|
||||
hahaha geinig..
|
||||
|
||||
Idd een grappig busje tegen zoiets moet je ook aan lopen in de winkel denk ik
|
|||
|
|||
Timmetje 20....ik hoorde van Dutcblade dat je heel klein bent ...dus als je een torretje erin plaatst.....
16vt ombouw naar haldex, bijna klaar Last edited by gti-g60 girl : 17-03-2007 at 09:29. |
|
|||
|
|||
Quote:
Volgens mij zei ik het iets anders... Geinponem.. |
|
||||
|
||||
hahah echt groot ben ik inderdaad niet neej, dus wie weet zie je me wel een keer rond tuffen in de G-ridez mobiel!
@Erwin G60 Ze zijn te koop op de duitse ebay, je kunt het beste gewoon op eentje bieden en niet zo'n sofort kaufen, kopen want dan ben je goedkoper uit.
|
||||
|
||||
Idd een hele leuke bus , ik vond het erg stoer dat je de MP3 speler kwijt kon achter de achterklep.
Of zit de MP3 speler bij jouw vast in de bus?
|
||||
|
||||
Neej zit inderdaad achter de achterklep, tenminste het stekkertje en dan kun je je mp3 speler erachter in leggen. En de box zit onder het 'faltdach'!
|
||||
|
||||
Quote:
Kan je die open doen? Of heb je gaatjes in het dak zitten voor de speaker? Een vriend van mij heeft er 1 en daar staat op de zijkant "California" in de vorm van een watergolf en is verlicht. Supergaaf stukje speelgoed....
|
||||
|
||||
Zitten gewoon gaatjes in het dak. Die van mij is ook verlicht, normaal en groot licht, ziet er wel pimpy uit. Achterlampjes doen het ook en in de ruimte waar de mp3 speler ligt is het ook verlicht, zodat je de subwoofers en dergelijke goed kunt zien