#1
|
|||
|
|||
inhouden motor
mijn KR houd enorm in vanaf ongeveer 5,5krpm
heeft iemand een idee wat dit kan zijn.. stk en dergelijke is allemaal schoon gemaakt.. de brandstof pomp werkt nog goed, althans dat idee heb ik.
__________________
MK II 16v |
#2
|
||||
|
||||
Heb dit ook gehad met een PL, bij mij was dit toch de brandstofpomp die te weinig druk leverde...
__________________
Corrado G60 1991 |
#3
|
|||
|
|||
ik was er al bang voor.. alleen doet hij het in de 1,2 en 3 in mindere mate vooral in de 4 en 5
__________________
MK II 16v |
#4
|
||||
|
||||
Ja klopt vooral dan vraagt de motor veel bezine omdat hij snel in toeren stijgt. (belast)
__________________
Corrado G60 1991 |
#5
|
|||
|
|||
oke dan maar op zoek naar een brandstof pomp.. is dit de opvoer pomp of?
__________________
MK II 16v |
#6
|
||||
|
||||
Dit is de pomp onder de auto, bij de achteras. Hij zit in een soort "zwarte doos". Drie schroeven los en je kunt hem eruit pakken... Maakt de pomp veel lawaai?
__________________
Corrado G60 1991 |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
wat kost zon pomp als ik vragen mag |
#8
|
|||
|
|||
Quote:
ja is luid en duidelijk aanwezig maar dat doet hij al heel lang en nooit problemen geweest is zo'n ding te reviseren? ps iemand met zo'n ding? of althans prijzen hiervan?
__________________
MK II 16v Last edited by Drhardstyle16v : 01-02-2007 at 20:13. Reason: toevoeging |
#9
|
||||
|
||||
Een nieuwe bij de dealer rond de € 250 excl....
|
#10
|
|||
|
|||
okeee..
en nu weer ff op mijn eerdere vraag terug komende is zo'n ding te reviseren?? 250 euries ..tja je blijft hollander
__________________
MK II 16v |
#11
|
||||
|
||||
Ik meen van niet, zoek een nette op de sloop. Het blijft een gok maar een nieuwe is idd flink aan de prijs. De pompen van meerdere auto's passen erop. Laatst is dat in een ander topic aangegeven meen van een citroen bx bijvoorbeeld. Wanneer ze lawaai maken zijn ze meestal ver op.
__________________
Corrado G60 1991 |
#12
|
|||
|
|||
|
#13
|
|||
|
|||
dat wordt zoeken dus
__________________
MK II 16v |
#14
|
|||
|
|||
dit topic kan op slot
ben weer uit de brand net ff in veenwouden een andere wezen halen Volkswien weer bedankt van deze zijde
__________________
MK II 16v |
#15
|
|||
|
|||
kan nog niet op slot
het euvel is nog niet verholpen.. het inhouden is er nog steeds. het valt wel op dat het euvel er alleen is bij vollast, dus volledig gasgeven bij langzaam gas geven is er niets aan de hand wie o wie weet de oplossing
__________________
MK II 16v |
#16
|
||||
|
||||
Bij deellast bedoel je dus
|
#17
|
|||
|
|||
Opvoerpomp in de tank
of het filter wat dicht zit |
#18
|
|||
|
|||
vandaar dat je belde om een lucht massa meter .....ik heb nog wel een spinnekop liggen zag ik vanmiddag
|
#19
|
||||
|
||||
Quote:
Denk ik ook... |
#20
|
|||
|
|||
Quote:
nee vollast.. deellast gebeurt er niets is er niets an de hand.. pomp in de tank? daar geloof ik niet zo in hij krijgt benzine genoeg, zit zelf meer aan de ontsteking t denken, dit omdat hij ook ploft boven 5500rpm, uit de uitlaat wel te verstaan. dit gebeurt bij gas geven en niet bij gas los. weet iemand zo hoe de ontsteking moet staan?
__________________
MK II 16v |