![]() |
|
|||
|
|||
![]() Er was eens een tijd dat ik niets te doen had, ben momenteel student-af en nog eventjes Koos Werkloos.
Dus wat dacht ik: doe eens creatief en maak iets waar de wereld nou echt beter van wordt. Onderstaande kunst van hoog niveau rolde er toen uit: ![]() Echte VW-brillen! De armpjes zijn gemaakt van origineel 3e-hands Russisch plaatstaal uit 1981, afkomstig van een witte, zwarte of lhasa-groene GTI. Wat denken jullie ervan? Ideaal om tijdens dure feestjes op te zetten. De ware Golf-fan komt er op deze manier expliciet voor uit! Ze zijn te bestellen bij mij, €50,- voor zowel het GTI montuur als de chromen uitvoering ![]() Dit is wel zonder glazen erin. Kwantumkorting doe ik niet aan, daar alles in beperkte oplage geproduceerd wordt (maximaal 100.000 stuks per soort) DISCLAIMER: het gaat hierbij om een éénmalige actie, dus wees er snel bij! OP=OP Creatieve groeten uit het altijd zonnige zuiden Dennis |
|
||||
|
||||
![]() Normaler Golf
Je hebt dus ook al aan de duitse markt gedacht . Ik zou ook urinoir toiletbrillen maken : verkoopt als een tiet . Wat zeg ik : Golf BH's !! |
|
||||
|
||||
![]() hahaha,hilarisch vet id!
Moest dit bestaan,werd die gti zeker men volgende bril,vet orgineel wel ja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een heel mooi idee, net wat voor mijn oom! Maar hoe serieus ben je met dit idee... Glazen staan nogal ver uit elkaar als je mij vraagt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mss verstralers voor dichtbij?
|
|||
|
|||
![]() Ik ben totaal niet serieus, maar het lijkt mij wel serieus vet om zo een ding te hebben. T probleem noemen jullie al: de 'lampen' oftewel ogen komen veel dichter bij elkaar te staan dan "in de echte grill" he.
Dr staat glaser idd, omdat ik dit idee al ns bij de www.golf1-ig.de had voorgelegd in t forum. Helaas hebben die Duitsers niet ALTIJD gevoel voor humor... Maar allee, als iemand van jullie dit in t echt wil maken, hou ik m niet tegen. Dr zitten geen copyrigths op ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |