![]() |
|
||||
|
||||
![]() Was toch wel een goed idee van m.i.v.w.
![]() Het licht er nog wel los in en is natuurlijk ook nog niet klaar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by ruud's fridolin : 28-01-2007 at 16:12. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Staat wel erg dik!
|
|
|||
|
|||
![]() Heb je airco in dat dash? Ga je dat ook werkend laten maken? Ziet er wel bruut uit. De tellers etc is zeker makkelijker aansluiten door jou 20vt blok, tenminste minder werk dan bij een standaard DX blokkie.
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit zeg
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Strak hoor :P:P
|
||||
|
||||
![]() dat misstaat zekers niet!
had je niks te doen of zo?? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() staat inderdaad mooi
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vet
![]() |
|
|||
|
|||
![]() DAt ziet er goed uit hoor, had je trouwens al gekeken of je nog spoorverbreders had voor mij?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() damn, dat ziet er gaaf uit, complimenten alvast
|
|
||||
|
||||
![]() Dan ben ik de eerste die het lelijk vind... echt daadwerkelijk zonde !
|
||||
|
||||
![]() *green_vw_weber
Het dash is veel te groot, en moet overal flink ingekort worden. Bij het raam is er ongeveer 8 cm af, en aan de zijkanten boven 1,5 cm en onder wel 2,5 tot 3 cm. De leren hoes kun je los trekken van het dash. dan kun je het dash op maat maken, en de hoes weer terug lijmen. Ik heb zelf kontact lijm gebruikt maar die word eigelijk te hard. Ook ben ik nog aan het proberen hoe het leer het beste te verwerken is. Wat het dus doet met verwarmen (of het uit te rekken is of krimpt) om de laatste plooien er weer uit te halen. *kamran airco komt er niet in. Daar heb ik geen plek voor onder de motorkap. waar de airco radiateur moet, staat mijn IC. *hajee Niets te doen: zit er voor mij voorlopig niet in met de fridolin. Maar ik vind het interieur van mijn golf niet afgewerkt genoeg. Dus ben ik daar nu maar mee begonnen. de deurpanelen en achterpanelen worden ook gelijk aangepast, maar ik weet nog niet precies wat mogelijk is. Voor de stoelen en achterbank zoek ik ook nog iets anders. Verder iedereen bedankt voor de complimenten *vwleusden Dan ben ik de eerste die het lelijk vind... echt daadwerkelijk zonde ! Ook jou meening mag je zeggen ![]() En ik zou het misschien ook zeggen, als ik het in één standaart ogende golf 1 gezet had. Maar ik vind dat het, bij mijn luxere uigevoerde golf 1 wel moet kunnen. |
|
||||
|
||||
![]() ben ook niet met dennis eens.. bij DEZE golf kan het prima
|
||||
|
||||
![]() hee ruud,
dat ziet er goed uit zeg. he waar heb je nu die accustaan want die zie je hier ook niet op de foto. en volgens mij vertelde je dat hij bij de bijrijders kant onder het dashboard stond. |
|
||||
|
||||
![]() Het staat achter het dashbord kastje.
Dit golf 4 dashbord kastje kan wel heel blijven, maar bij het corrado dash moest het ingekort worden. |
|
||||
|
||||
![]() geen gel accu?
|
|
||||
|
||||
![]() bij deze auto staat het idd wel supervet!
in een standaard golf1 was dit idd wel zonde, maar hier totaal niet |
|
||||
|
||||
![]() Zoooooo is het deze maand Golf 4 dash in Golf 1 maand?
Vind het wel strak. Stiekem wil ik het ook.