|
||||
|
||||
Chopped Ghia
Wat vinden we ervan?
|
|
||||
|
||||
zonde.
|
|
||||
|
||||
heel erg zonde
|
|||
|
|||
Vind het wel grappig. Maar dak lijkt me wel heel erg laag om nog fatsoenlijk in te zitten.
|
||||
|
||||
[QUOTE=Edrik]Wat vinden we ervan?
Dikke bak lijkt wel wat op Godzilla van zz-top Maar aan de andere kant ook wel weer jammer dat iemand daar een lowlite voor gebruikt |
|
||||
|
||||
Met ligkuipjes????
Zonde!
|
|||
|
|||
Zonde, maar ja ieder zn eigen smaak.
|
||||
|
||||
Heel erg zonde, choppen kan wel maar dit is gewoon te. Je moet er nu wel een zonne dak in maken, anders kun je niks zien als je ergens een rondje wilt rijden.
|
|
||||
|
||||
ik vind het super!
|
|
||||
|
||||
Ik vind het ook wel heel erg gaaf. Alleen zonde dat die suicide doors zo naar boven open gaan.
|
||||
|
||||
Vind het helemaal nix, een Ghia heeft zo'n prachtige daklijn standaard, en dan maken ze dit ervan ...
|
|
||||
|
||||
bagger! beetje topchop ok maar dit?! [img]
deze is mooier: Last edited by lowghia : 24-01-2007 at 18:11. |
|
||||
|
||||
meer ken ik er niet van maken.
|
||||
|
||||
Quote:
daar is meer aangedaan dan alleen choppen... |
|
||||
|
||||
Vet!!!
|
||||
|
||||
KOEKERS!!!!......een mooi vrouwtje aan je neus voorbij laten gaan, DAT is zonde!!!
ding wordt gewoon bad to the bone....simpel
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Gewoon maken. En laat de rest maar lullen. |
|
||||
|
||||
Ik vind het er ook wel vet uitzien Alleen of je er nog heel goed in kan zitten is een tweede, maar ja boeiend, het ziet er wel vet uit.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ben het met de haarbal eens : mooi gedaan maar een low light ervoor gebruiken ... |
|
||||
|
||||
hier nog één, alleen dan is deze gephotochopped..(gelukkig!)
Last edited by lowghia : 25-01-2007 at 16:33. |