![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik weet dat er veel mensen zijn die liever niet met adapters rijden dus heb iets nieuws!
Naven op maat : dus elk gewenste steek direct op je naaf !! Betekent wel dat de remschijven aangepast (omgeboord) dienen teworden! heb nog geen prijzen maar zullen ongeveer even duur zijn dan adapters! (onder voorbehoud) ![]() laat maar even weten wat jullie hiervan vinden en of het een idee is wat werkt ![]() groet bauke
|
||||
|
||||
![]() dit lijkt me voor velgen met een lage et-waarde zeker een heel mooi alternatief!
|
||||
|
||||
![]() En om wat voor naven gaat het dan.
Wat je wilt of alleen voor golf. Zoek eigenlijk nog achternaven voor me kubel.. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() wat je wilt...
als je maar een voorbeeld hebt dan valt het wel te maken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kan je wel maten enzo geven.
maar een voorbeeld heb ik niet.. Helaas..
|
||||
|
||||
![]() vooral de splines is natuurlijk moeilijk... met een voorbeeld of een nauwkeurige maat moet het tedoen zijn !
![]() maar zoals ik al melde... ik weet nog niks van prijzen en op welke termijn we dit gaan doen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb een stukje as voor je liggen dus daar kan je de maat van de splines vanaf halen. de buitenmaten kan ik je er dan wel bijgeven op een tekening. Alleen de tijd waarin het gemaakt wordt is wel een beetje belangrijk. niet ergens halverwege volgend jaar.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() houd dit topic in de gaten zou ik zeggen en dan hebben we nog contact ...
![]()
|
||||
|
||||
![]() 5x100 naar 5x112 van een bora naar mercedes ook mogelijk??? en krijg ik er dan multiesteek in ???
|
|
||||
|
||||
![]() Is toch niet iets "nieuws" Neem aan, dat je dan de bestaande naven gaat omboren en dan vind ik de prijs(gelijk aan adapters) vrij aan de hoge kant....
Het is in ieder geval wel interessant voor de mensen die velgen hebben met een lage et-waarde. |
|
||||
|
||||
![]() @ Bussie: Zo, dat ziet er een partij goed uit gozah! Voorbeeld idee??
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nej... volledig nieuwe naven .. dus met steek 4x130 , 5x100 5x112 5x108 5x114,3 5x130.. noem maar op.. dit kan niet als je gaat omboren omdat het dan gewoonweg tezwak wordt ![]()
|
||||
|
||||
![]() dat is wel erg netjes....
|
||||
|
||||
![]() Dus van 5x100 naar 5x130 (Golf <> Porsche) is ook goed mogelijk? Kom je dan geen metaal te kort aan de randen zeg maar.. (niet dat je op het randje aan het boren bent bedoel ik
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je begrijp het niet, je komt geen materiaal tekort want je krijgt een GEHEEL NIEUWE naaf zoals bauke al een paar keer aan geeft. Dus je oude naaf gaat eraf en deze nieuwe komt erop met de steek die jij wilt. Snaps?
|
||||
|
||||
![]() naven met 2 steken ook mogelijk bauke?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja dat is wel cool, 2 steken op je remschijf en tis lekker makkelijk.... 4x100-4x108 zou dan goed te doen moeten zijn...
|
||||
|
||||
![]() precies..
|
||||
|
||||
![]() Hmm, grote interesse van mijn kant.
Heb laatst velgen gekocht (ford...) met steek 4x108 en een groter naafgat. Is dit ook mogelijk voor aan de achterzijde?