|
||||
|
||||
de Officiele GRATIS thread
"Keep in mind that your junk is someones dream" - DRVRFWND
De Regels: - Alleen GRATIS spullen aanbieden hier. - Geef een duidelijke beschrijving en vertel voor welk model en type het gebruikt kan worden - Als iets is weggegeven verwijder dan de post, weet je niet hoe dat moet, vraag het ons. - GEEN reacties in dit topic, voor vragen IM of E-mail de "verkoper". Andere berichten dan aanbied berichten zullen zonder aankondiging verwijderd worden. Let op: Deze thread zal elk kwartaal ververst worden (3 maanden) - Kw1 Januari - Maart - Kw2 April - Juni - Kw3 Juli - September - Kw4 Oktober - December
|
|||
|
|||
Autoweek en autobild
Hoi allemaal!
ik heb een paar stapels autoweeks en autobilds. De eerste nummers zullen van rond 2000 zijn t/m nu. Heb je interesse laat maar even weten. De jaargangen zijn niet compleet maar reken op 40 nummers per jaargang. Ophalen in Utrecht. Grtjs, Ruben |
|
||||
|
||||
Gratis voor de freak : stapeltje Toer Uit magazines uit de jaren 80 verkrijgbaar bij de VW dealer . Geen idee hoeveel het er zijn . 26ste meeneembaar |
|
|||
|
|||
Ik heb nog een blank achter ruit van een golf type 1 waar van de achterruitverwarming het niet meer van doet (vorige eigenaar met een ruiten krabber bewerkt).
Af te halen in Houten. Last edited by Tomvw : 16-03-2006 at 17:53. |
|
||||
|
||||
Ik heb nog een achteras van een jetta die iedereen zo mag komen ophalen
|
|
||||
|
||||
Ik heb nog in de aanbieding:
1) 27 mc bakkie, met 2 lange antenne's (van die magneten die je op je dak plakt) en tussen versterker (?). Adapter voor netspanning heb ik ook nog. Hij werkt prima, doe er niks mee. 2) Achterbank, bijrijder stoel, deurbakken, achterwandjes en hoedenplank. Iemand? Met een embleemloze grill maak je me erg blij, maar je mag hem zo komen ophalen. Het bakkie is opgehaald door spike, die gaat hem in z'n scirocco stoppen. Veel plezier ermee. Bank gaat in de container. Last edited by tnk2k : 20-04-2006 at 14:49. |
|
||||
|
||||
ik heb liggen:
kaal dash, van een golf 3 vr6 uit 92. 2 wieldoppen voor kever 1 opvoerpomp van een gti ( die in de tank zit ) chromen aanzuigbuis voor een golf 1 gti of scirocco gti ( 8v ) plus minus 15 autoradio´s, allemaal kassetedek rommel, in 1 keer meenenem!!! anders volgende week mee met t grof vuil, groeten
|
|||
|
|||
Quote:
Graag de spelregels lezen alvorens te posten! Off topic en daarmee ook vragen verwijderd, gelieve hiervoor mail of pm te gebruiken. |
|
|||
|
|||
Ik heb hier nog een compleet onderblok liggen van een golf 1 1100cc motor liggen. Motorcode GG.
De motor heeft origineel 164000 km gelopen. En het blok is in goede staat. Uiteraard gratis af te halen. pm bij interesse.
|
|||
|
|||
Ik heb nog gratis af te halen:
originele aanzuigbuis voor golof mk2 gti 16v, die van luchtfilter naar inlaatspruitstuk loopt
|
||||
|
||||
Heb nog een rechterdeur voor een corrado liggen met electrisch raam erin en spiegel. Is af te halen in Papendrecht.
|
|
||||
|
||||
Hey mensen
ik heb nog een radiator van een 16v valt nog iets van te maken terugvoer pijpje is stuk en een onderlip g60 compleet 1kant is beetje gescheurd maar iemand die handig is kan het wel fixen kan gratis weg beide komt vast wel nog meer spul bij |
|
||||
|
||||
Gratis Jetta Mk2!!!
gratis af te halen in driebergen:
kaal chassis van een VW JETTA MK2 uit 1988 alles is gestript, dus als je denkt dat je hier nog wat mee kan mag je dr komen ophalen, anders gaat ze naar t kerkhof verder heb ik nog twee beschadigde achterlampen van een golf MK2 liggen k kan ze voor je opsturen als je wil (k.k.), en anders zijn ze op te pikken in driebergen of sittard eo. dit blijft niet eeuwig liggen, de jetta moet eigenlijk deze week weg, kan dr evt nog n weekje hier houden, maar das t uiterste lampjes liggen op zich niet echt in de weg, maar ze gaan wel de kliko in als zich niet snel iemand meldt Chris
|
||||
|
||||
-Vloermatten Golf mkII, zwart, diverse soorten/maten, ook complete sets en origineel spul. Allen gebruikt, meeste zijn netjes (nadat ze gestofzuigd zijn).
-Alu ruitenwisserspoilertjes voor op de ruitewisserarmen. Alles af te halen bij mijn stalling in Nederhorst den Berg (ten zuidwesten van Hilversum).