![]() |
|
||||
|
||||
![]() Na de Sequal, hot rod Pick-up (unther construction) en mijn eigen T2a tel ik hier nummer 4 en 5 (uit "De Boxer" stal) die in een korte tijd de Volksworld halen.
Iets moeten ze toch goed doen daar in Tilburg. ![]() (mss mis ik er nog een paar??) Gr, Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 24-12-2006 at 12:04. |
|
||||
|
||||
![]() Gefeli!
|
|
||||
|
||||
![]() Altijd leuk om in een blad te komen! Gefeli
![]()
|
||||
|
||||
![]() Congrats....Mycha.
Keep up the good work.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Damn flikt tie toch maar weer mooi die Mycha (en Kim's Gonzo) Strax ga ik me een beetje een buitebeentje voelen bij de Boxer IK HEB NOG NERGENS IN GESTAAN ![]() Misschien als ik eens iets afwerk....... Last edited by volksaddiction : 28-12-2006 at 11:46. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik weet niet of we echt op foto´s van jou zitten te wachten ![]() Probeer het eens met een van je auto´s ![]()
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
![]() okee Mycha did it again,
goed bezig michael
|
||||
|
||||
![]() Wouw, dat is nog eens een leuk kerstkadootje
![]() happy 2007
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hee dreadlock holliday misschien dat het tijd wordt dat je aan die pingpong bus van je gaat beginnen
I got kicked out of Barnes and Noble once for moving all the Bibles into the fiction section. Last edited by volksaddiction : 28-12-2006 at 11:46. |
|
||||
|
||||
![]() Leuk man, zo'n stukje in de volksworld, gefeli!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hehe, zelfs ik heb met de variant die je nu hebt in een blad gestaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
DAT ZEG IK NOU NET, IEDEREEN!!!!!!!!!!!!!BEHALVE IK ![]() ![]() ![]() Maar ooooit ga ik ook ergens in komen (met een van m'n auto's) ![]() Last edited by volksaddiction : 28-12-2006 at 11:46. |
|
||||
|
||||
![]() PING PONG BUS
![]() Alle auto's eruit vol gas aan de bus ![]() Happy 2007 Mycha
|
||||
|
||||
![]() Alle auto's eruit vol gas aan de bus
![]() Alles eruit............was net weer bezig om er eentje bij aan het kopen!! Maar die is voor de handel ![]() Je hebt waarschijnlijk wel gelijk maarja......... |