|
||||
|
||||
Wat is mijn Golf 2 waard?
Goeienavond heren/dames van het goed leven,
ik wou eens even inventariseren wat deze Golf waard is. Ik deel hem op dit moment samen met mijn zus, dus alle kosten hebben we tot nu toe gewoon door de helft gedaan. Maar nu wil ik misschien een eigen Golfje gaan kopen, en dan kan zij deze van mij kopen, voor de helft van de waarde. Maar dan moet ik wel die waarde weten :P Dus, daar gaat ie: Een donkerblauwe Golf 2 Madison uit '90, 1600cc motor, loopt als een trein. We hebben hem gekocht van een vrouw van een jaar of 50, die had hem gekocht van de eerste eigenaar, de zoon van een VW garagehouder. Voor zover ik weet heeft hij altijd in een parkeergarage gestaan, en bij mij staat ie ook gewoon 's nachts altijd binnen. Pas met de APK een grote beurt gegeven, heeft aardig wat geld gekost. Onder andere vervangen: Koppeling Koppakking Uitlaat (einddemper + middendemper gelast) en de gebruikelijke dingetjes bij een grote beurt. Verder is ie gewoon in goeie staat, en heeft op het moment iets van 150.000 op de klok staan dacht ik. Dus, welke waarde schatten jullie deze Golf in? Bij voorbaat dank. Gertjan Foto's zijn gemaakt bij de eerste dag van de aankoop, verder is ie nog precies hetzelfde. Alleen iets viezer |
|
||||
|
||||
net auto´tje, moeilijke vraag, ik schat zo´n 1000,- Euro dat die maximaal waard is.
|
||||
|
||||
idd, tussen 750 en 1000 eurie
|
|||
|
|||
Het is maar net wat een gek er voor geeft !!!!
|
||||
|
||||
Zo op de foto's lijkt hij mooi in de lak te staan en niet echt te roesten (onder de achterbumper in de hoekjes, wielkasten, zijruiten) ik zou er tussen de 1000 en 1250 voor neerleggen. Zo van de foto's gezien.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee klopt, toen hij voor de beurt in de garage was zeiden ze ook dat ie verder nog echt helemaal keihard was. Tot nu toe al bedankt voor de reacties, gaat lekker snel Gemiddelde komt rond de 1000 euro dus? (tot nu toe...) |
|
||||
|
||||
Quote:
De vraag is of je voor die 1000 euro een betere auto kunt kopen. Als de wagen inderdaad zo goed is als je zegt, houd hem dan liever. Voor 1000 of minder moet je het wel treffen in die staat en met die km-stand. |
|
|||
|
|||
500/750 euro .......is mijn schatting
1000 /1250 euro ....is toch wel beetje hoog |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik wil hem zelf liever ook houden, probleem is dat ik hem met mijn zus deel. En als ik een andere auto wil (lees: eigen auto) dan gaat zij niet op zoek naar een ander Vandaar dat ik hier even informeer wat de waarde zo'n beetje is. Tot nu toe zou ik dus 500 euro van m'n zus kunnen krijgen |
|
|||
|
|||
Quote:
kan je haar beter een auto kopen ...oude fiat uno of zo en deze zelf houden |
|
||||
|
||||
Ik zou ook proberen deze te houden, ziet er erg net uit!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Haha nee, was het maar zo'n feest... Vrouwen he, die gaan helemaal van zo'n auto houden enzo, en die willen er dan nooit meer uit Hoeft voorlopig ook nog niet, dit ding blijft echt nog wel een tijdje probleemloos rijden. |
|
||||
|
||||
Quote:
Niet alleen vrouwen hoor. wacht maar tot jij je ( droomauto ) een keer gevonden hebt dan denk je er wel anders over Daar doe je niet zomaar afstand van geloof mij maar. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja ach, maar daar heb ik nog alle tijd voor |
|
||||
|
||||
Inderdaad, mijn auto gaat ook nooit meer weg
|
|
||||
|
||||
Quote:
Daar heb je zeker gelijk in, en succes met de zoektocht Quote:
De mijne ook niet |
|
||||
|
||||
dat er nog niet gevraagd is naar foto`s van je zusje.....
|
||||
|
||||
Quote:
Bij deze. Ohja, die Golf mag denk ik zo rond de 750 - 1000 euro opbrengen, niet minder. Vind ik dan.
|
||||
|
||||
hahaha
maar kan je er met iemand als je zus niet gwoon uitkomen? Voor hoeveel had je em eigenlijk gekocht?
|
||||
|
||||
Quote:
Hoezo? Ik wil misschien mijn auto wel met zijn zus delen. We wachten nog even de foto's af...