|
||||
|
||||
kerstshow bij Stroeve
niet echt een meeting, maar natuurlijk wel leuk om even te gaan kijken,
zo in de donkere dagen ná kerst voor mensen met een navi: oosteinde 23 in Hardenberg IEDERE VW LIEFHEBBER IS VAN HARTE WELKOM OP ONZE KERSTSHOW DONDERDAG 28 DECEMBER VAN 14.00 UUR T/M 22.00 UUR VRIJDAG 29 DECEMBER VAN 14.00 UUR T/M 22.00 UUR ZATERDAG 30 DECEMBER VAN 13.00 UUR T/M 20.00 UUR PARKEREN KAN AAN DE ACHTERKANT VAN ONS PAND U KUNT DAN VIA DE WERKPLAATS NAAR BINNEN OMDAT WIJ NAAST EEN GROTE SUPERMARKT ZITTEN , IS ER TIJDENS DE FEESTDAGEN EEN GEBREK AAN PARKEERRUIMTE , DUS WANNEER U MET MEERDERE MENSEN KOMT ADVISEREN WIJ U TE CARPOOLEN ONDER HET GENOT VAN EEN BROODJE HAMBURGER OF WARME BEENHAM EN EEN BIERTJE , OF FRISDRANK VOOR DE BOB , KUN JE DE ALLERNIEUWSTE TUNING PRODUCTEN BEKIJKEN EN ENKELE TOP GETUNEDE SHOW AUTO’S WAARONDER DE GOLF 1 VR6 VAN RON HUISER , EN DE GOLF 3 VR6 VAN RICHARD LICHTER SINDS KORT KUN JE BIJ STROEVE MOTORSPORT OOK TERECHT VOOR HET HOOGGLANS VERDICHTEN VAN VELGEN , VERSNELLINGSBAKKEN , KLEPPEN- DEKSELS , INLAATSPRUITSTUKKEN ENZ VELE GEPOLIJSTE ONDERDELEN ZIJN TE ZIEN TIJDENS DE KERSTSHOW VERDER KUNT JE TIJDENS DEZE SHOWDAGEN PROFITEREN VAN SPECIALE HOGE KORTINGEN ZOALS 20 % KORTING OP SEBRING EN REMUS UITLATEN 20 % KORTING OP EBC SCHIJVEN EN BLOKKEN 25 % KORTING OP APEX VERLAGINGS VEREN 15 % KORTING OP STROEVE MOTORSPORT SCHROEFSETS 10 % KORTING OP KW EN WEITEC SCHROEFSETS 30 % KORTING OP GREEN LUCHTFILTERS 25 % KORTING OP K&N LUCHTFILTERS DEZE KORTINGEN GELDEN OP DE ADVIES VERKOOPPRIJZEN VAN DE DESBETREFFENDE IMPORTEURS , DUS NIET OP ONZE INTERNET PRIJZEN!! WEL KOMT DIT OVEREEN MET +/- 10% KORTING OP ONZE TOCH AL SCHERPE INTERNETPRIJZEN !!!!! DEZE AANBIEDINGEN GELDEN UITERAARD OOK VOOR POSTORDER BESTELLINGEN VAN 16 DECEMBER T/M 31 DECEMBER Last edited by hajee : 22-12-2006 at 00:25. |
|
|||
|
|||
ik ben er ook....maar dan met de benewagen haha
|
|
||||
|
||||
En wie nog meer ?
|
||||
|
||||
Ik kom ook nog even langs, op de 30e.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ikke niet, veel te druk thuis !!!!!!
|
||||
|
||||
ik kom ook nog even, alleen weet ik nog niet wanneer.
Ik moet Gerjan toch nog even lastig vallen over het een en ander, kan ik gelijk even een hamburgertje halen |
|
||||
|
||||
upje
|
||||
|
||||
met enkele foto's erbij..
|
|
|||
|
|||
best kans dat ik ook nog wel even die kant op komt als ik nog wat tijd over heb
heb het in m'n vakanties altijd drukker dan normaal zeg maar
|
||||
|
||||
genoteerd op www.vwteampg.nl forum
|
|
||||
|
||||
^upje!
|
|
||||
|
||||
paar recente foto's van dit jaar:
Last edited by hajee : 27-12-2006 at 23:51. |
|
||||
|
||||
Ik ga morgen denk ik even een kijkje nemen..
|
|
|||
|
|||
Zo net weer terug van een leuke een gezellige avond.
|
|
||||
|
||||
ik ga vanmidag even kijken
|
|||
|
|||
had ook wel ff willen kijken,maar helaas gaat niet lukken
|
|
||||
|
||||
Geen woord teveel gezegd, Hajee. Inderdaad een erg leuke, gezellige kerstshow!!
|
||||
|
||||
Was zeer leuke show...
________________ vw haaksbergen |
|
|||
|
|||
hier nog een paar foto's....
was super gezellig!!! kwaliteit van de foto's laat een beetje te wensen over maar verder.... |
|
|||
|
|||
We hebben het lang volgehouden gisteravond,
de vier smurfen en achtervolger!!!! |