|
|||
|
|||
meeting omgeving alkmaar
Hallo wie kan en wil er een meeting organiseren in de omgeving van alkmaar, hebben hier dan al
- groene polo 6n -paarse polo 6n2 - genesis polo gt -caddy 88 - corrado Dus vandaar de vraag om in onze buurt wat te organiseren |
|
||||
|
||||
Gewoon aan beginnen.
terrein zoeken, flyeren op de diverse forum's, en zien wat er gebeurd! Zo zijn wij op 31 oktober begonnen, naar een duw in de rug door XmarcelX, met de meet & greet van VW Team Arnhem waar 70 auto's op af kwamen. En nu is de 1ste ARNHEM DUB-INN een feit, en zijn we al bezig met de tweede ARNHEM DUB-INN voor de zomer!
|
||||
|
||||
ja precies, hoezo, wie kan of wil.....................zo moeilijk is het niet pik
|
||||
|
||||
als jij nu een mooi terreintje en goed weer organiseert kom ik misschien wel even langs
wat dacht je daarvan
|
||||
|
||||
goed idee om een vw meeting in de omgeving van alkmaar te organiseren.
als er eventueel hulp nodig is dan houdt ik mij aanbevolen! dus jullie kunnen een golf II uit '88 aan het lijstje toevoegen gr gary |
|
||||
|
||||
je kan er nog 1 bij het lijstje toevoegen
|
|
||||
|
||||
vraag eens bij vwmk2driver hier op het forum...die heb al eerder een meeting georganiseerd in alkmaar, bij de kamer van koophandel daar...als ik t goed heb..
|
|
|||
|
|||
Ja dat heb je goed, bij de dynamic fit volgens mij.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Weet het niet maar sorry Suus polo genesis is echt een meisje van 22 jaar. |
|
|||
|
|||
waarom organiseer je niet zelf iets.
de vorige keer heeft Frank (vwmk2driver) Rein (kartizan op het vwforum) en Emiel de meeting georganiseerd en heb ik geholpen met het parkeren van de auto's. Ik zou zeggen zoek een locatie en vraag of dat in orde is als je daar wat auto's neer plant en plan een datum.. |
|
|||
|
|||
Dat zou nou eens goed uitkomen een meeting in omg. Alkmaar!
De meeste meetings zijn voor mij altijd zo ver weg dus count me in! Polo 86c '92 Kris. |
|
|||
|
|||
aangezien ik het te druk heb voor organiseren van een meeting wie wil me helpen dan?
De parkeerplaats bij het finnescentrum is wel een goed idee, verder kom ik ook nog niet zo lang op het forum dus ken nog niet veel mensen. |
|
|||
|
|||
geestmerambacht?
|
|
||||
|
||||
geestmerambacht is altijd goed
|
|
|||
|
|||
Oke we kunnen geestmeerambacht als plek kiezen, maa rnu nog een datum???
moeten wel een mooie datum kiezen dat er ook veel mensen kunnen |
|
|||
|
|||
Quote:
Maar wat voor een meeting word et dan? Zou wel een keer leuk zijn om nu is een keer wat groters op te zetten in Alkmaar en omgeving. De meeting bij dynamic was zeker erg gezellig en we kunnen zeggen dat het een geslaagde meeting was. Het was alleen niet echt groot(Niet dat het nodig was verder) en de parkeer plaatsen waren allemaal snel gevuld. Het zou leuk zijn om een meeting hier in de buurt te hebben die wat groter is met een show & shine, muziek, leuke stands en natuurlijk eten en drinken. Er zitten een hoop toffe vw gekken met mooie vw's hier in de omgeving om een leuke succesvolle meeting te kunnen houden lijkt mij. Is denk ik ook wel leuk voor een hoop mensen om een keer niet ver te hoeven gaan om een meeting te bezoeken Mischien een beetje navragen wat er allemaal bij komt kijken om een goede meeting te organiseren. |
|
|||
|
|||
Kan toch ook bij die wasplaats bij Boekelermeer(ofzo) ff verderop bij Martin Schilder vw? is ook wel geinig als er toch niet zoveel komen.
|
|
||||
|
||||
ik heb 2 keer een meeting in nh georganiseerd.
1 op geestmerambacht ( is leuk maar snel vol en je hebt op een moooi dag altijd van die mensen die zo hun auto ergens neer planten ) 2 bij de fitnes in bergen of alkmaar vlak bij kamer van koophandel. het is nog een hoop geregel en gedoe daar verkijk je je altijd weer op maar het is wel leuk. ik zou zeggen zoek een grote ruimte en zet wat op stelten als je met zun 3en of 4en bent kom je al een heel eind. |
|
|||
|
|||
Locatie in Heerhugowaard????
Heb daar eigen bedrijf, Quality4Sound, ( en zin om zoiets te organiseren, maar geen ervaring) en goede contacten met omliggende bedrijven. DWZ CaRadio, Hurricane, misschien combinatie?????? Mail maar PM en dan kunnen we de mogelijkheden bespreken. Lijkt me leuk |
|
|||
|
|||
ik vin dhet allemaal wel best
|