#1
|
||||
|
||||
GTI 8v slaat af...
Eigenaardig probleem:
als ik m'n auto koud start, een paar meter rijdt, en vervolgens m'n koppeling induw boven de 1200 toeren, valt m'n GTI gegarandeerd dood. Als ik hem gewoon laat terugkomen tot ie op de koppeling rijdt is er geen probleem. dit duurt zo ongeveer tot de motor warm staat. Wordt de motor goed warm (dus pakweg 98° olietemp) krijgt hij hetzelfde probleem Alleen valt hij meestal dan niet stil, maar zo net niet. Valt hij koud/warm stil, start hij meteen opnieuw en is het probleem meestal ook gedaan Krijg er kop noch staart aan, en het wordt alleen maar erger... Volgende oorzaken zijn uit te sluiten -kabelboom, stekkers, draadbreuken, vacuum -stk (verleden jaar een nieuwe gekocht) ik heb wel de indruk dat m'n koppeling ook aan vervanging toe is, kan dit ermee te maken hebben? ik zit zelf in de richting van de digifant te denken.... help! info: 89 golf gti 8v PF
__________________
89er Golf 2 GTi 8v (PF) 86er Polo 2 Steilheck (MH) |
#2
|
|||
|
|||
Brandstofpomprelais,ontstekingscomputer
|
#3
|
||||
|
||||
Temperatuursensor
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#4
|
||||
|
||||
temperatuursensor (die blauwe dus) is ook al vernieuwd... :-)
brandstofpomprelais lijkt me sterk aangezien die niet temperatuurgevoelig is...
__________________
89er Golf 2 GTi 8v (PF) 86er Polo 2 Steilheck (MH) |
#5
|
|||
|
|||
bobine al geprobeerd?
bougiekabels in contactspray
__________________
LEEF en laten LEVEN
|