#1
|
||||
|
||||
16v KR houdt in boven 5500 toeren
Ik probeer het in deze thread omdat ik zo waarschijnlijk meer 16v KR experts bereik dan in het scirocco gedeelte, motor is in principe toch hetzelfde.
Ik zal beginnen bij het begin, eerst hield de motor in tijdens het rijden bij 4000 toeren. Dit gebeurt niet als ik de auto in de vrij zet en dan gas geef. Ik heb de bezinepomp laten nakijken, die werkte nog naar behoren. De brandstoffilter bij de tank is schoon gemaakt en die bij de motor is vervangen. Ook zijn de leidingen schoon gemaakt. Daarnaast is ook nog de verdelerkap vervangen en zijn de bougiekabels nagekeken, ook niets mis mee. Wat zou het kunnen zijn? mvg, Golf_Wolf, aka Whannsin
__________________
Driving: Scirocco GTX 16v 1986 Golf 7 1.6 TDI (Lease) Old Car: Golf 2 GTI 1984 Golf 3 TDI 140pk 1997 (Chipped) Audi A4 Avant Pro Line TDI 2005 Last edited by Golf_Wolf : 03-11-2006 at 19:57. |
#2
|
|||
|
|||
oliefilter bij de tank?????????
zal eens een nieuw brandstoffilter nemen wil nog wel ens helpen |
#3
|
||||
|
||||
Brandstoffilter bedoelde ik..
__________________
Driving: Scirocco GTX 16v 1986 Golf 7 1.6 TDI (Lease) Old Car: Golf 2 GTI 1984 Golf 3 TDI 140pk 1997 (Chipped) Audi A4 Avant Pro Line TDI 2005 |
#4
|
||||
|
||||
Vollastschakelaar defect of zit die niet op een KR? Mijn 16v had het ook en was een te lage brandstofdruk, pomp vervangen daarna nergens last meer van gehad.. Maakt je pomp veel lawaai?
__________________
Corrado G60 1991 |
#5
|
||||
|
||||
Luchtweger kapot, of ontstekingscomputer? Kan zoveel zijn.
Haal je injectoren er eens uit (kan zijn dat ze erg vast zitten) en overbrug je brandstofpomprelais zodat hij blijft pompen, haal je luchtfilter uit de luchtfilterkast zodat je met de hand je luchtwegerschijf kan bewegen, kijk nu hoe de injectoren sproeien en let op de hoeveelheid. Als je de schijf verder omhoog duwt en er komt niet meer benzine uit de injectoren (hetzelfde als veel toeren maken met vol gas) dan kan je brandstofsysteem defect zijn en loopt je motor arm boven een bepaald toerental=inhouden.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#6
|
||||
|
||||
het bleek toch de bradnstofpomp te zijn.. Nieuwe pomp heeft alles opgelost.
__________________
Driving: Scirocco GTX 16v 1986 Golf 7 1.6 TDI (Lease) Old Car: Golf 2 GTI 1984 Golf 3 TDI 140pk 1997 (Chipped) Audi A4 Avant Pro Line TDI 2005 |