![]() |
|
||||
|
||||
![]() Stond vandaag in de file begint mijn 16 (PL) motor beroerd te lopen en te bokken.. Optrekken ging moeizaam en hij mist vermogen.
Inspectie onder de motorkap... rubber boven op de K-jet over bijna de hele omtrek gescheurd.. Maar nu: nieuwe kopen of heeft iemand er één liggen? Dit is het onderdeelnummer 02 4663 1, geen idee wat zoiets kost. ![]() Het is nummer 37
Corrado G60 1991 Last edited by cabrio82er : 31-10-2006 at 19:03. |
|
||||
|
||||
![]() bijna elke sloop wel..
|
|||
|
|||
![]() Ik heb bij mij er ook een nieuwe opgezet... Was 35 euro kwijt..
|
|
||||
|
||||
![]() Dan ga ik voor een nieuwe, als ze nou absurd duur waren geweest zou de sloop een betere optie zijn geweest.....
|
||||
|
||||
![]() Net bij de VW dealer geweest, kan geen levertijd garanderen ivm met het niet op voorraad zijn van het onderdeel.... Heeft iemand zo'n rubber liggen voor een PL motor?
vag nr is volgens de dealer: 027 133 357 A
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er één liggen alleen ik verkoop hem alleen compleet met spinnenkop, leidingen en injectoren etc erbij voor 50E.
|
||||
|
||||
![]() Doe heb ik zelf ook allemaal nog liggen dus ik houd het in mijn achterhoofd, maar zoek nog even verder...
|
||||
|
||||
![]() ik heb er toen ook gewoon een nieuwe op gedaan via h-base
mischien een langs de brezan deze kunnen hem volgensmij ook leveren waar je wel goed op moet letten is de leter achter de nummers dit staat voor aantal aansluitingen |
|
|||
|
|||
![]() heb er 1 van een 8V is volgens mij hetzelfde
|
|
||||
|
||||
![]() rubber gevonden inmiddels