![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hai,
Ik heb even een vraagje mbt tot een Weitec Hicon TX schoefset voor golf 1. Heeft iemand ervaring hiermee en tot hoeveel mm is deze te verstellen? Tot 80 mm staat er, maar dat is meestal een TuV indicatie. Cheers |
|
|||
|
|||
![]() Laat ook maar....ik koop die set gewoon! € 500,- voor nog niet gebruikte set...Koopie toch
![]() Cheers |
|
|||
|
|||
![]() komt de verkoper toevallig uit rijnsburg ?
zoja doe hem maar de groeten van mij ![]() gr. Martijn |
|
|||
|
|||
![]() Ja klopt....heb hem net gesproken, aardige gozer! Prijs is btw € 600,- . In de gauwigheid een cijfertje verkeerd ketikt.
mazzel |
|
||||
|
||||
![]() En dan ben ik wel benieuwd wat de schokdempers daar van vinden, slaan die niet tegen de bodem?
|
|
|||
|
|||
![]() en wat voor set heb jij dan Chico?
|
|
|||
|
|||
![]() is zekers een aardige vent
![]() gr. Martijn |
|
|||
|
|||
![]() Okay Chico! foto's zijn altijd welkom!
@ Martijn: ik hoop dat ik de set zaterdag krijg....kan ik hem gelijk die dag eronder beunen! EINDELIJK omlaag dat ding....en flink ook! Foto's zullen dan vanzelfsprekend gepost worden. mazzel |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook een set van weitec, echt een super set.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb ook weitecs onder me cabrio, kan zekers tot op het asfalt........(ervaring)
|
|
|||
|
|||
![]() Kijk dat zijn goede berichten!!Thanks voor de reaties!
|
|
||||
|
||||
![]() Ik Heb ook Weitec onder mn golf 1 cabrio,
En bevalt prima, in iedergeval stukken beter dan FK of Supersport. |
|
||||
|
||||
![]() Heb ook weitec schroefset!!
Kan niet anders zeggen dat ie me goed bevalt!! Lekker stug dus aanlopen zal ie niet zo gauw doen. En hoe laag?? Nou weet zeker dat als je hem eronder knupt en m plat op z,n bekkie schroeft Dat je tevreden zult zijn met het resultaat. ![]()