|
||||
|
||||
Golf 1 1.1 1982 Zilvergrijs
Mijn golf is te koop
ten eerste omdat ik nu een auto van de zaak heb en er gewoon weg niet meer mee rij . ten tweede omdat ik het geld gewoon goed kan gebruiken ! VOLKSWAGEN Handelsbenaming GOLF C 37 KW Kleur(en) Grijs Brandstof Benzine G3 Installatie N.v.t. Aantal cilinders 4 Datum eerste afgifte Nederland 18-08-1982 Datum eerste toelating 18-08-1982 Datum aanvang tenaamstelling 06-07-2006 Vervaldatum APK 11-07-2007 Wacht op keuren Nee Ik heb hem gekocht van eerste eigenaar ! Er zit een nieuw supersport schroefset onder. Radio met cd in het dashbordkastje de retro boxjes achterin . Ongeveer 78.000 km gelopen !! Staat gewoon op stalen wielen (zonder de chromen kapjes die zijn van Robertjan) Heb er eventueel nog wel een setje teardrops 14" of 13" verbreeds staal bij zonder banden . klik vraagprijs €3500,00 kan over gesproken worden uiteraard . Maar de auto hoeft niet weg !! O ja van mij mag er ook off topic reacties in !!
Last edited by JK Le Mans : 29-10-2006 at 17:27. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi weertje he!
|
||||
|
||||
Zeker weten !
|
||||
|
||||
Jasper..............
.......
|
||||
|
||||
Ff offtopic, heb je iets verguld ofzo?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Doordat er een Supersport schroefset onder zit is hij zoveel waard
|
||||
|
||||
Quote:
Nou dan ga ik even iets uit de garage halen en oppoetsen, is een dx met webers dan nog meer waard? Supersport had ik al, de eerste serie.(levert dat extra bonus op?) |
|
||||
|
||||
Quote:
die moet er bij mij dan ook maar snel onder...
|
||||
|
||||
ik wil dat er gewoon voor beuren !
Een golf in deze staat !
|
|||
|
|||
Gelukkig zeg je zelf dat de golf niet weg hoefd,want voor deze prijs raak je hem nooit kwijt
|
|
||||
|
||||
Kan mij niks schelen !
Er valt over te praten staat erbij !
|
|||
|
|||
en voor familie??? wat is de prijs dan :P
|
|
||||
|
||||
Dat scheelt een stuk
|
||||
|
||||
vandaag deur schelpen op de post gegaan
|
||||
|
||||
Ok super !!! Moeten we ff kijken hoe we het afhandelen.
Ik moet nu weg naar mijn afspraak zal je morgen of zaterdag even PMmen !!
|
||||
|
||||
heb nog een bbs rand bij joostema liggen.. en ga deze winter de velgen weer ff laten poetsen bij hem
|
||||
|
||||
Als off topic ook mag.. hoe heb je dat met je radio in het dashboardkastje gefixt?
|
|
||||
|
||||
GRRRRRRRR..... Jappie... Dom dom
|
|
||||
|
||||
moet er wel bij zeggen jongens dat hij in super staat verkeerd.. als je eerst nog een auto moet kopen die rot is en dan nog gaan lassen een spuiten, dan ben je meer kwijt!!!
En deze is nog helemaal orgineel ook! |
|
||||
|
||||
Deze mag ook gesloten worden