|
||||
|
||||
Zolder opruiming
Retro Hella spiegels, 15€ p.s.t. Wiellager Passat/Santana, nieuw, 25€ Berg met kever spullen in 1 koop Kever spullen 40€ Antenna balls: 76 (rodig van kleur) 5€ p.s.t. Poolbal: rood (iets wat verkleurd met een gat waar een kleine schroef inzit om op te hangen, kan opgeboord worden tot pookknop) 10€ Wunderbaum: maar dan vlammen met een eightball erin, 3€ Wolfsburg logo stuur met naaf voor golf 1, 25€ Handleiding golf 1 januari 1978, kan opgestuurd worden, 10€ Last edited by evilnyntje : 15-12-2006 at 17:51. |
|
|||
|
|||
eerste optie op de verstralers !
(zijn ze misschien ook los te koop ??) gr. Martijn reactie via pm a.u.b. !! Last edited by jetta mk1 '82 : 27-09-2006 at 12:18. |
|
||||
|
||||
Je hebt een PM
|
||||
|
||||
en weer een pm
|
|
||||
|
||||
Is het nog wat geworden met het interieur, ik dacht dat mijn zwagertje (em-kay 1) er interesse in had, maar heb m daar niet meer over gehoord namelijk
|
||||
|
||||
hey
van waar ben je juist? (ja,heb bhet rechts gezien,maar men routeplanner kent da ni) heb misschien interesse voor stuurtje als het ni te ver is,kom nl van belgie. wat kost eventuele verzending eigenlijk? greetz Ronald |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij vond de gebruikerssporen niet zo tof, dat was eigenlijk de enige beschadiging. Ik heb hem iig mijn uiterste prijs gemaild. (Was ook mijn aanschaf prijs) Quote:
Ik kom uit Breda stadsdeel Princenhage, vlak bij de snelweg iig. Opsturen binnen Nederland is 6,20. Naar Belgie weet ik niet. Last edited by evilnyntje : 04-10-2006 at 16:43. |
|
||||
|
||||
maar breda is ni zo heel ver,ik kom der af en toe wel, is der schade aant stuur,wa is algemene staat vant stuurke,staat van het het leder (sky) ???
greetz Ronald |
|
||||
|
||||
Quote:
Het is geen skai en geen leer, soort schuimplastic, staat is netjes. |
|
||||
|
||||
Neem die eightball met vlammen maar mee als je EINDELIJK eens langskomt .
Ik ga rente heffen |
|
||||
|
||||
Dat stuur wil ik wel hebben voor €25 inc. verzenden!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Prima, eightball met vlammen als rente? Btw ik heb je een mail gestuurd via tiscali met het roofrack, heb je dat ontvangen? Quote:
Zit een naaf bij en verzenden is tegenwoordig 6.20 dus nee, 30€ is wel ok. |
|
||||
|
||||
Evt. af te halen op Breda station (of omgeving)?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je mag hem best bij me thuis komen ophalen hoor, kom je uit de buurt dan? |
|
||||
|
||||
Kom wel redelijk uit de buurt (+ met OV ben ik er zo).
Maar heb vanochtend schade gereden, dus kan het geld beter gebruiken om mn golf weer op te knappen. |
|
||||
|
||||
hoedenplank!
|
||||
|
||||
Quote:
Gereageerd! |
|
||||
|
||||
Nee geen mail gezien .
Zullen we eerst wat anders afhandelen ? Daar wacht ik nu al een week of 5 op |
|
||||
|
||||
Quote:
Is goed zal een vriend polsen of hij vandaag of morgen even met de caddy kan rijden. |
|
||||
|
||||
Passen die wiellagers ook op een 83'er Passat?
Het zijn er 2?