|
||||
|
||||
lichtschakelaar jetta 1
na uitvoerige bestudering weet ik het, hij wordt elders niet aangeboden.
Bij dezen ben ik op zoek naar een lichtschakelaar voor de jetta 1. Sinds vanmorgen blijft alleen het kleine pitje branden, ik zie geen reet meer op de weg. Heeft iemand nog wat in zijn klokkenwinkel zitten wat werkt? Alvast bedankt! Ed |
|
||||
|
||||
Is die gelijk aan die van de Golf 1? Zo ja, dan heb ik er waarschijnlijk nog wel een, kunnen we morgen naar kijken.
|
||||
|
||||
schakelaar gescoord op de sloop...alles uit elkaar....alles in elkaar en het werkte weer met oude schakelaar. Vreemd maar daar voel je niets van.
|
|
||||
|
||||
...en vanacht staande gehouden want ze deden het weer niet. Zekeringen goed, gloeilampen goed, wat kan het zijn?
|
|
|||
|
|||
Quote:
De stekker een de lamp ook gecontroleerd. Had het met de APK dat de een minder brande dan de ander,en toen aan de stekker gerommeld en het was goed. |
|
||||
|
||||
jep
|
|
|||
|
|||
De eenigste oplossing is een nieuwe plus naar de schakelaar[met een zekering er tussen]
Had het zo opgelost bij m'n golf1. |
|
||||
|
||||
kijk aan, daar kan ik wat mee
in middels andere schakelaar getest, ook niets....zal dan wel die plus draad zijn.... |
|
|||
|
|||
Golf/jetta mk1 erg storings gevoellig
Je remlichten zullen ook nog wel komen[storing] Hoop dat het zo is op te lossen. |
|
||||
|
||||
oorzaak gevonden achter de zekering kast. Drie stekkertjes van 2 verschillende draadbomen uitgefikt. Even vervangen en hoppa, alles werkt weer. Thanx voor de tips.
Edward |
|
||||
|
||||
even deed hij het.....en toen niet meer, toen weer wel....en nu helemaal niet meer. daarnaast is mijn claxon OOK uitgevallen (relais tikt wel en daar blijft het bij.
Relais vervangen, lichtschakelaar, shcakelaar van het contactslot....zelfs de ANWB kan het niet vinden. Iemand suggesties? |
|
||||
|
||||
Massa probleem? Massa van de zekeringkast in orde?
|
||||
|
||||
dude, kep geen idee. Ik ging van de week naar ray om te meten..toen werkte igg het licht weer, ik ging naar huis en het deed het niet meer. Ik snap het echt niet. wat de anwb zei: de zekering kast krijgt geen stroom.
Ik zal Ray maar weer ns bellen |
|
||||
|
||||
Het ontlastrelais in de zekeringkast....
|
||||
|
||||
welk nummer heeft deze?
|
|
||||
|
||||
Geen idee, maar deze klikt bij het in- en uitschakelen van je startmotor (sluit verlichting en andere grote verbruikers af voor het starten). Als je je sleutel richting 'starten' verdraait maar net niet zover dat de startmotor aanslaat, dan hoor je'm al klikken. Moet m zo kunnen vinden...
|
||||
|
||||
relais 18 in dit geval...daar klikt iets in als ik mijn contact aan zet
|
|
||||
|
||||
Zekeringkast zal wel slecht zijn. Heb er de laatste weken al diverse vervangen. Zeker als er al draden op de stekkers uitfikken denk ik dat er in de kast paddestoelen groeien.
|
||||
|
||||
ok, ik moet het dus aan de kast zoeken.....lekker dan
|
|
||||
|
||||
Quote:
Da's toch geen probleem. Andere kast plaatsen is 15 minuten werk.