|
|||
|
|||
Gesmede zuigers
Hallo allemaal,
ik heb nieuwe zuigers nodig voor mijn g60 (214pk nu met slechte zuigers). Nu wil ik meteen gesmede hebben alleen nu wil ik ff weten: welke moet ik hebben/raden jullie mij aan: van 81,5 tot 83,0 mm? is het aan te raden om je krukas uit te laten balanceren en uitwegen. Nog iets, ik weet dat die gesmede zuigers een stuk sterker zijn. Maar ze zijn toch ook lichter wat in het geval van zuigers toch wel wat pk's extra geven. alvast bedankt mzzls |
|
||||
|
||||
JE zuigers uit AMI land, dat is erg mooi spul en je hebt een setje voor nog geen 500 euro als ik me niet vergis
|
||||
|
||||
is miss een heeeeeeeeele domme opmerking, maareh als je gesmede velgen hebt, kan je die toch veel mooier en glimmender polijsten, en ze zijn dan dus ook gladder
kan dit dan met gesmede zuigers ook??? zo kan je namelijk aardig wat wrijving wegnemen, waardoor je ook weer wat PK-tjes kan verdienen. hierdoor zal dan wss wel de diameter van de zuigers met 'n mm afnemen waardoor je meer speling krijgt. maar voor revisiemotoren worden ook vaak overmaatse zuigers genomen zodat ze d'r weer wel fatsoenlijk inpassen, deze zou je dan miss ook als gesmede kunnen nemen en ze dan passend polijsten
|
|||
|
|||
Gewoon naar een goede tuner gaan.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als we jouw centen hadden dan deden we het allemaal Wat Marco zegt : als je zuigers wilt kopen kijk dan via internet . In de US zijn ze een stuk goedkoper dan hier . |
|
|||
|
|||
Ik moet er net zo hard voor werken als ieder ander en zo als vandaag ook in de stromende regen. Ik laat het inderdaad bij de tuner doen. Ze zijn van Mahle.
Last edited by Jan de Tuinman : 29-08-2006 at 11:36. |
|
||||
|
||||
jongens denk eens na..
standaard g60 heeft al gesmede zuigers ( mahle).. dus denk dat je naar een overmaat wil. en wat is er slecht aan je standaard zuigers?
|
|||
|
|||
g60, gesmede zuigers standaart?? sterk verhaal.
|
|
||||
|
||||
Blok demonteren, wanden opmeten enz. Wellicht heb je alleen nieuwe zuigerveren nodig en hoef je alleen maar te honen.
|
|||
|
|||
G60 heeft geen gesmede zuigers.
|
||||
|
||||
Quote:
En standaard is met een D
|