![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hier 4, 13 inch golf 3 stalen velgen waar ik vanaf wil (2x michelin en 2x continental, ik dacht in de maat 175-65-r13 maar dat weet ik niet meer zeker). Alle banden hebben +/- 5 mm profiel. 1 band is beschadigd door het aanlopen tegen het voorscherm (zie foto). Wil deze velgen + banden ruilen tegen een gasklep van een PL, dus met vol en nullastschakelaar.
![]() ![]() Velgen liggen in Tilburg Jimmy_daze@hotmail.com
Cheap and Fast = Not Reliable Cheap and Reliable = Not Fast Fast and Reliable = Not Cheap Last edited by Corrado_G60 : 01-08-2006 at 13:28. |
|
||||
|
||||
![]() Verdomme net ff te laat, heb nu mijn Passat op Sebrings moeten verkopen die ik eigenlijk wilde houden. Heb wel een gasklep voor je, voor 15 euro mag je hem hebben.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
![]() in het zicht!
|
|||
|
|||
![]() Heb ook nog wel een gasklep voor je. Maar alleen verkoop. Dus helaas geen belang bij je wielen.
|
||||
|
||||
![]() Heb ook nog een G60 achterbumper liggen (incl. binnenbumper)waarvan de bovenste rand nagenoeg glad is gemaakt. ik heb heb niet meer afgemaakt omdat mn golf verkocht is. Bumper ligt buiten in de weg ook te ruil tegen een pl gasklep!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nog wel een 16V gasklep liggen, wil ik wel ruilen. Maar hoe zie ik dat het van een PL is en niet van een KR? Of Zijn ze identiek?
|
|
||||
|
||||
![]() Op de gasklep van een PL zitten 2 microschakelaars.
|
||||
|
||||
![]() Ruilen tegen een corrado voorbumper kan ook!