|
|||
|
|||
achterklep golf 1 & linkerdeur voor 2drs.
hallo,
ben opzoek naar een orginele achterklep(met ruitenwisser) en linker deur voor een 2 deurs golf 1 uit 1983. Moet roest&schadevrij zijn!! Is voor een rode (LA3A marsrood) golf, zou mooi zijn in dezelfde kleur maar niet noodzakelijk. Laat maar horen wat je hebt incl. prijzen. grtn yal |
|
||||
|
||||
heb nog een originele pirelli klep staan in het rood la3a met wisser,logo,s zwarte rand om de ruit heen linker portier ook nog wel maar niet in in een hele goede staat,achterklep is perfect.
gr Alvin
|
|||
|
|||
bedankt voor je reactie!
Zit er op de achterklep ook het zwarte biesje onderaan? Zit er een ruit in? Weet dat r een groene ruit in moet maar ik heb geen pirelli dus hoeft voor mij niet, en zit er een slot in met passende sleutel? Zit alle bedrading erbij zonder te zijn afgeknipt? Nu het belangrijkste, wat is je prijs en in welke plaats woon je? En wat is er mis met het linkerportier? grtn yal |
|
|||
|
|||
heeft niemand een achterkleppie in goede staat liggen??? (pirelli reageert niet )
Kleur maakt verder niet uit, als ie maar deuk&roestvrij is. De mijne is behoorlijk rot onder het raamrubber wat ik pas zag toen ik de ruit eruit haalde.... grtn yal |