![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik dacht dat het wel leuk zal zijn wat voor auto's men hier op het forum heeft staan op hun parkeerplaats/oprit
![]() En dan ook wat voor andere auto's er staan op de parkeerplaats. Tegenover ons huis: ![]() ![]() En onze Scirocco sloper (nou ja Clawfingers dan ![]() ![]() En om even heel erg offtopic te zijn, we hebben onze Seat Leon gister verkocht, en vandaag wat nieuws aangeschaft: Op naar de volgende collectie ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn polo, tot hiertoe mijne enige vw
![]() ![]() mijn broer zijn daily ( staan ondertss wel alu velgen onder maar nog geen foto van) mijn broer zijn golfje van '79 om meetings mee te doen en af en toe staat dit ook nog voor de deur van mijn neef ![]() mijn ouders rijden trouwens met een peugeot 406, die hebben we nog niet kunnen bekeren tot het VW-dom ![]()
|
||||
|
||||
![]() 2x Polo:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() De mijne;
De tractor: ![]() De daily: ![]() M'n trots ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() hmm,
goed punt
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) Last edited by ventastic : 11-06-2006 at 20:01. |
|
||||
|
||||
![]() Moet ik serieus mee doen?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo zat ik ook al ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
doe toch maar een poging dan |
|
|||
|
|||
![]() yo,in het begin van het jaar had ik deze staan:
![]() ![]() ![]() ![]() de corrado is een paar maanden geleden verkocht en de golf 1 vorige week!!! gtz
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Link je maar gewoon door naar je website waar al dat spul op staat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 4 vliegen in 1 klap:
![]() 1 losse flodder: ![]() en dan staat er ook nog ergens een veredelde Renault 5...
|
|
||||
|
||||
![]() Nou goed dan
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Idd, zoveel heb je niet nee
![]() Man, wat een wagenpark. Wat ben je allemaal van plan met die Golfjes 1? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Een museum beginnen voor golf 1 freaks zoals ik. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Dit zijn mijn schatjes.
![]() De 1e auto is een Golf 1 uit '83 De 2e is een Golf 1 uit '74 De 3e is een Jetta uit '87 De 4e is een golf 3 uit '93 En voor het mooie weer heb ik dit snelheidsduiveltje. ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() golf 1.6 1990 ![]() golf 1.8 gti 8v
|
||||
|
||||
![]() Bij mij is het weer even rustig. Maar 2 op het moment.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() En mijn oude schatje zie je op de bovenste foto achteraan geparkeerd staan...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
staat er niet een golfje bij waar je misschien wel vanaf wil ![]() |
|
||||
|
||||
![]() daily golfje 2 GTD