![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo allemaal
mijn naam is mike en kijk al een tijdje rond hier op het forum. ben altijd al druk in de weer geweest met auto's maar na een hoop verschillende merken te hebben gereden besefte ik dat het toch beter was om terug te gaan naar het eerste merk dat ik reed VW. heb een jetta 2 , golf G60 5deurs , jetta 1 en een passat gehad maar toch miste ik altijd iets. ben inmiddels bezig mijn chevrolet bus uit 1963 op te knappen en besefte dat ik ook woonwerk belastingvrij wou doen. zodoende ben ik op zoek gegaan naar een kevertje uiteindelijk een belastingvrije gevonden naar mijn smaak. is een gewone 1200 kever uit 1973 geworden. donkerblauw en een zwarte kofferbakdeksel ![]() wist deze kever al een tijdje te staan en ben nu met de man eens geworden over de prijs. utieraard heeft hij een beurtje gehad en heb ik er een verse apk op laten gooien. hier alvast 2 pic's zal er vanavond wat meer maken. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zoals beloofd wat meer foto's
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ben vandaag een beetje aan het knutselen gegaan
ik had de hoop om de sierdeksel die op de velgen zitten nog netjes te krijgen, dit werd compleet verpletterd toen ik ze eraf had. allemaal deukjes en oxidatie dit kreeg ik nooit meer gepolijst dus heb ik ze maar netjes zwart gespoten tot ik ergens een nieuw setje tegenkom. ![]() ![]() daarna de spiegel er eens afgedraait want die was ook behoorlijk lelijk geworden in de loop der tijd. VOOR : ![]() NA : ![]() verder nog een halve eekhoorn gevonden in het bos en die heb ik maar op de antenne gestoken ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk karretje joh!
|
|
||||
|
||||
![]() die eekhoren,lachen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo was laatst samen met mijn vader een beetje aan het bijbeunen bij een stel kennissen in de kruipruimte.
tot ik eens met mijn zaklamp aan het rondschijnen ging, op een gegeven moment zag ik wat in de hoek van de kruipruimte liggen en ben toen eens op inspectie uitgegaan. en voila een oude imperial kwam tevoorschijn. lag al zeker 15 jaar onder het huis en met een kleine doorsmeerbeurt heb ik een perfecte dakdrager kunnen regelen voor budel dit jaar ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() welkom en ik zal je kevertje wel zien staan in budel.
|
|
||||
|
||||
![]() die spiegel heb ik nog nieuw in doos als je interesse hebt..
prijs komen we wel uit...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb er zelf ook nog 2 ![]() helaas misschien een ander |
|
||||
|
||||
![]() zo weer wat nieuw spul gehaald voor mijn wagentje.
voorkant is nog niet zoveel verandert. ![]() achterkant voorzien van nieuwe achterlichten en een nieuw eindstukkie op de uitlaat. ![]() ![]() verder heb ik nog wat leuks op internet gevonden en vanavond gehaalt. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wordt mooi!
|