#1
|
||||
|
||||
Omlaag!
Yes! Eindelijk de bus omlaag...
Resultaat van een samenwerking tussen @krukab en de VA-shop. Jongens bedankt! Volgende etappe; BRM's Sorry, heb maar 1 foto. Het laden van de foto's loopt iedere keer vast?? |
#2
|
||||
|
||||
wow, ziet er lekker uit. toffe kleur
met spindels naar beneden of anders?
__________________
|
#3
|
||||
|
||||
Yep, nice! Vooras met adjusters, zeker.
__________________
The UnDutchaBles |
#4
|
||||
|
||||
Mooi dat alles goed is gegaan Peter .. bij Ronald (Wannabay) is het wat minder makkelijk gegaan
__________________
Alain Quote:
|
#5
|
||||
|
||||
Spindels of Foxy adjusters?
|
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Foxy aldus Leon die er nog mee bezig was toen we er vrijdag waren. Op dat moment helde ie nog een beetje over naar links .
__________________
Brothers in Beetles & Ghia's Aircooled Chill Out '54 Oval - '62 Notch - '69 Type 14 Ghia |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was ook een beetje mijn schuld , ik heb hem een beetje alleen laten kloten omdat ik het niet zo zag zitten om met een verkoudheid op de natte straat te gaan liggen. Mijn garage is nu wel weer lekker opgeruimd . Zaterdag gaan we verder en dan zal ik wat meer doen, het gaat helemaal goed komen.
__________________
na zonneschijn komt regen..... |
#8
|
||||
|
||||
ziet er stoer uit peppie
__________________
www.aircooledcruisenight.nl de LVWCN heeft 450 leden met een bril 225 zonder bril........dus met iets anders..... .............. ja en ongeveer 30 met lenzen zeker |
#9
|
||||
|
||||
Peppie, ziet er goed uit mijnheer.
heb je 'em 1 tandje laten zakken achter. voor mij geld dat het nog van 1 boutje afhangt. (draadeinde in onderste torsiebuis zit een scheetje beef). |
#10
|
|||
|
|||
mooi peppie!! heb je ook foto's van de hele bus?
|
#11
|
||||
|
||||
Nou, die bus ziet er sowieso super uit zo te zien, maar ja...laag doet toch altijd net dat beetje meer...
|
#12
|
||||
|
||||
Heb het busje gisteren irl gezien. Ziet er erg goed uit! Ben benieuwd hoe de nieuwe wieltjes gaan staan.
__________________
The UnDutchaBles |
#13
|
||||
|
||||
Wat voor maat bandjes liggen daar nou onder?
|
#14
|
||||
|
||||
Ben benieuwd! Zo ziet het er al goed uit! Showen op de ACN?
|
#15
|
||||
|
||||
Quote:
Adjusters van Krukab. Spindels worden volgens mij nog steeds gelast en niet gegoten (voor de T2a) en werden mij dus sterk afgeraden. Met alleen de adjusters gaat ie minder laag maar ik vind het wel mooi zo. |
#16
|
||||
|
||||
Quote:
Ging perfect. Zat uiteraard allemaal wel loeivast en de remleidingen naar de trommels zij gesneuveld maar verder ging het prima. Alleen in alle haast helemaal vergeten dat ik beter gelijk de fuseekogels had moeten vervangen.... |
#17
|
||||
|
||||
Quote:
Dinsdag bij de ACN dan maar? |
#18
|
||||
|
||||
Quote:
Achter inderdaad 1 tandje, staat ie lekker een klein beetje voorover. Sorry, rake heet dat geloof ik. |
#19
|
||||
|
||||
Quote:
Heb problemen met het downloaden van foto's naar de site. Weet iemand of er een beperking is op het formaat van de foto's? |
#20
|
||||
|
||||
Quote:
Dit zij 14 inch wieltjes met 195/55 eronder. Is net ff te plat voor het mooie. Bij 100 km/h schreeuwt hij zijn longetjes eruit BRM's zijn 15 inch en daar komen dikkere banden onder, moet dan al een stuk beter gaan. |