|
||||
|
||||
veerpootbrug
Alvorens heb op de marktplaats te knallen, geef ik jullie eerst een kans:
mijn veerpootbrug te koop omdat.....dat kut ding dus niet past. Het geheel is niet voor een golf 1 cabrio of een polo... zo ver was ik inmiddels. Ik denk dat de golf twee, denk ik, meer kans maakt maar zeker niet voor een 16V. De veerpoot brug is flink opgeknapt (er zitten flink wat uren in): helemaal kaal geweest, gespoten in een High Solid epoxyprimer die ze bij defentie gebruiken (kan tegen een stootje zou je zeggen) en daarna in een zilver / grijze metallic lak gezet die ze op Boeings gebruiken. Deze lak is tot zekere hoogte hitte en chemicalien bestendig. Hierna een verse clearcoat er overheen, mij vraag prijs is 60 euri. Groeten Edward Last edited by Edward : 30-03-2004 at 16:05. |
|
||||
|
||||
gasten, kopen of niet? ROT ANDERS OP!
|
|
||||
|
||||
eens met Ed, verwijderd dus.
|
||||
|
||||
kwil hem wel hebben...kheb een golf2 8v dus daar zou die op moeten passen neem ik aan?
|
|
||||
|
||||
Spreek maar wat af met Ed, ik zie hem zondag......
|
|
||||
|
||||
zondag naar Automaxx? Ik neem hem mee......zullen we hem eerst ff passen voordat er verdriet komt..... Bedankt
|
|
||||
|
||||
GTipowerr komt volgens mij niet naar Automaxx, maar is een collega van mij....snappie?!
|
|
||||
|
||||
ach...dat zei je ja. Chris kan je het nodige wel vertellen dan....als jullie elkaar net
|
|
||||
|
||||
Ik doe m'n best voor je ed..... (zal hem straks nog ff schoppen )
|
|
||||
|
||||
dat hoeft niet, hij zei uit zichzelf dat hij hem wilde
|
|
||||
|
||||
dan maar een trap na