|
||||
|
||||
electrische ramen golf 2 vraagje
zijn er verschillen tussen de electrische ramen voor golf 2 voor 2 deurs met spijl en zonder spijl?
Ik kan namelijk een setje krijgen maar die komen uit deuren met spijltje. Ik heb ramen zonder spijltje. Ik hoop dat iemand het weet.
Last edited by Djinn_4fun : 05-05-2006 at 16:51. |
|
||||
|
||||
de raam aansluiting op het draaimechaniek is anders zover ik weet.
|
|
||||
|
||||
Dus het zou niet zonder meer passen?
Zonde.
|
||||
|
||||
Daar zit inderdaad verschil in. Meen wel dat een setje voor de spijltjes moeilijker te vinden is. Dus kun je vast wel ruilen mocht je het mooi kunnen kopen. Maar hier pin ik mij niet op vast hoor!
|
|
||||
|
||||
mocht je het setje voor deuren met spijltje kwijt willen, dan zou ik het graag van je willen overnemen!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als jij een setje hebt voor zonder spijlen ik kan je zn email geven als je wil
|
||||
|
||||
electrische ramen
ik heb toevallig een setje oud type el.ramen. proberen te plaatsen en het is niet mogelijk. Je moet extra gaten in de deur boren, maar dan past het wel maar gaat je raam op 4 cm na niet helemaal open. da's dus niet zo fijn.
dus.......... heb nog 2 oud type (met spijltje) originele vw motortjes liggen en zijn te koop!!! Greetz xena |