|
||||
|
||||
trilling in t stuur
als ik 80 km/u rijd tot 90km/u ongeveer dan trilt mijn stuur redelijk hard en als ik hard afrem ook
t ligt niet aan t uitbalanseren want dat heb ik opnieuw laten doen en weer t zelfde met mijn originele wielen ook t zelfde nu zei me iemand dat t ook aan de rubbers van de ophanging kon liggen ik weet t niet |
|
||||
|
||||
En hoe zit het met de uitlijning. Is de auto een tijd terug verlaagd ofzo en vervolgens niet uitgelijnd?
|
|
||||
|
||||
Schijven misschien krom, of je remklauw kan iets vast zitten.
Als je de rem vast hebt zitten wordt je velg ook warm, dus even een rondje rijden en even aan de velgen voelen. Groet, rene |
|
||||
|
||||
wagen is verlaagd maar ook meteen uitgelijnd schijven zijn t ook niet en klauwen ook niet
|
|
||||
|
||||
kinetische koppeling van de aandrijfassen? wat doet hij als je gas geeft in een bocht?
|
|
||||
|
||||
Als de schotels op de veren weet er zo geen andere benaming voor af zijn doet ie het ook heb ik ook gehad met een schroefsetje.
|
||||
|
||||
Quote:
niets speciaal t is alleen bij bepaalde snelheden dat ie begint te trillen aan t stuur t is ongeveer t zelfde probleem als bij slecht gebalanceerde wielen maar dat is t zeker niet want k heb mijn alu velgen opnieuw laten doen en mijn originele ook en dan is t er nog steeds |
|
||||
|
||||
Remschijven
...polo 1,1f,2 en 2f "kwaal" numero uno. Oplossingen ( dus probleem met 100% zekerheid verhelpen ) -> Optie 1: geventileerde schijven plaatsen ( en dus ook bijpassende klauwen plaatsen ) Optie 2: probleem negeren Optie 3: nooit 80-90km/u rijden & nooit meer remmen.
'84 MkII Scirocco 1.8 * project * '86 MkII Scirocco 1.8 automaat * donor * Ford F150 FX4 Super Crew Cab, 5.4 FlexFuel. * woon/werk * Last edited by Mark1 : 03-05-2006 at 22:04. |
|
||||
|
||||
Quote:
je zou ook eens kunnen denken aan een wiellager. die hor je ook maar bij sommige snelheden. je moet eens het volgende proberen: als hij trilt, stuur dan eens naar links of rechts... als hij dan stopt met trillne is het bijna zeker een wiellager. |
|
||||
|
||||
Quote:
dan denk ik dat t een wiellager zal zijn bedankt |