![]() |
|
||||
|
||||
![]() zoals de titel zegt ben ik op zoek naar t logo zoals dit op de oude personal stuurtjes zat
ik heb van stijn het stuurtje van mn eerste auto teruggekregen maar hier mist t logo op (dit miste overigens al toen ik de golf zelf n jaar of vier geleden kocht) dit logo bestaat uit n helmpje met nog iets erbij, maar wat dit "iets" precies is weet ik niet... (mocht iemand een foto hebben van dit logo, mag ie dat hier in t topic effe posten...zal t zoeken wat makkelijker maken iig iedereen alvast bedankt! chris
|
||||
|
||||
![]() Heb even voor je gezocht maar het is een Nardi / Personal stuurtje, dat is dus t merk, zie ebay.de en dan zoeken op personal. Daarom kon ik t op andere sites (merkensites ed, niet vinden)
|
||||
|
||||
![]() ![]() Met dank aan René, dit is het stuurtje dat ik onlangs van hem gekocht heb.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en dat is idd exact t logo dat ik nodig heb rinus... weet je of rene dr daar nog een van heeft? of iemand anders? (k ga dr dan vanuit dat jij de jouwe niet voor me van je stuur af wil slopen ![]() edit: en marco trouwens ook bedankt voor t zoeken! maar de claxonknop heb ik al, die hou ik liever zoals ik m op me eerste golfje had, n rood VW logo ![]() denk dat dat personal knopje ook niet echt goedkoop zal zijn...
|
||||
|
||||
![]() ik heb er niet meer liggen, sorry
![]() maar hou er wel rekening mee dat je hiervan ook weer 2 soorten van hebt...namelijk met de pootjes naast elkaar en het logo met de pootjes onder elkaar...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ok, ik heb de pootjes iig naast mekaar maar aan de vorm van het kleurverschil op het stuur te zien, is de vorm van het plaatje wel t zelfde edit...weet je trouwens wat n beetje n redelijke prijs zou zijn voor zo'n plaatje?
|
||||
|
||||
![]() Net even gebeld met de nederlandse importeur, zijn iig niet nieuw leverbaar.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
iig bedankt voor de poging, helaas slecht nieuws dus voor nu nouja, dan maar effe verder zoeken, zit ook geen haast bij ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hee, even heel goed nadenken....
Ik heb namelijk zo'n stuurtje gehad en daar het logo afgehaald. En aangezien ik zelden iets weggooi (kun je voorstellen hoe mijn garage erbij staat) heb ik die volgens mij nog wel ergens rondslingeren. ![]() Helaas ben ik ook nogal druk en chaotisch en ga ik dus vergeten te zoeken. Dus bestook me zo tegen het weekend eens met wat PM of Email en misschien dat ik er dan aan denk. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als iemand anders mij tegen t weekend dan effe draan help denken koen dr aan te laten denken dat ie voor mij effe de garage in duikt... neej, k zal deze keer alles vol hangen met post-tits, zorg maar dat je mailbox goed leeg is... iig al bedankt!
|
||||
|
||||
![]() koen, je bent bij deze bestookt
en k weet niet waar mijn en oakgreens bericht heen zijn, maar pieter, k bel je tegen de middag effe voor die matjes
|
||||
|
||||
![]() Upje
dr zijn logo's met de pinnetjes boven elkaar, en naast elkaar. ik moet dus die hebben met de pinnetjes naast elkaar
|
||||
|
||||
![]() Hier staat er nog eentje met het stuur er nog aan:
http://www.vwforum.nl/modules.php?n...iewtopic&t=8930
|
||||
|
||||
![]() ja ok, maar daar zit het logo op het stuur... volgens mij is breadfan op zoek naar dat logo, en dan op de knop (claxon/toeter-knop) ???
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wil idd alleen t logo, de claxonknop heb ik al heb laatst dus al zo'n stuur gekocht, maar ben daarmee aan t polijsten gegaan om t eens te proberen. dat is dus zo goed geslaagd dat ik t log daar weer op heb gezet ik zit dus nu met twee dezelfde sturen een zonder logo en zwart, een met logo en gepolijst is weer n beetje TE om dr dan weer n stuur bij te kopen, had dr namelijk ook al een op MP gezien voor 3 tientjes toch bedankt voor de tip, als ie m voor n tientje wegdoet neem ik die alsnog over... dan zie ik wel wat ik daar mee ga doen ![]() kan alles gebruiken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hier nog een stuurtje met dat logo erop:
![]() ![]() http://www.marktplaats.nl/index.php...6-29028-4128-37
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jip , dat was 'm. maar 30 euro vind ik echt te veel voor zo'n ding vind ik. wel bedankt voor t zoeken, dus als iemand nog zo een heeft liggen voor uhm, laten we zeggen de helft, kan ie effe bij me aankloppen. alleen 't logo is natuurlijk ook prima!
|
||||
|
||||
![]() wat is dat ook weer met die winnende aanhouder???
niemand zo'n stom plastic ding rondliggen?
|
||||
|
||||
![]() Heb d'r nog steeds geen...
![]()