|
|||
|
|||
aansluiten mistlampen
Nu wil ik binnekort een setje mistlampen ( origineel) kopen voor in mijn dikke bumper voor de jetta.
Nu vroeg ik me af wat ik allemaal nodig heb om het werkend te krijgen buiten de lampen en steuntjes om. Ik wil ze wel origineel aansluiten dus niet draden lopen trekken op de beun de haas manier. Ik vroeg me dus af of een jetta / golf , origineel al voor bekabeld is voor de mistlampen. En waar zit dit aansluitpunt dan ? Alvast bedankt voor de info. ps. mocht iemand nog een komplete set hebben in nette staat houd ik me aanbevolen. |
|
||||
|
||||
Wat mij bijstaat, is dat onder je koelvloeistof reservoir de aansluitingen zitten voor de mistlichten. Je zult dus ook de stukjes kabelboom vanaf deze aansluitingen naar de mistlampen moeten aanschaffen.
Correct me if I'm wrong. BTW: ik heb nog een set mistlampsteunen te koop! Wellicht iets voor je? PB me dan maar even. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
als de schakelaar er al zit dan hangt zoals rs al zei een 2polig stekkertje ergens rondom je koelvloeistofreservoir
|
|
|||
|
|||
Ik zal morgen even kijken of mijn mistlicht schakelaar 2 standen heeft, dan zal ik ook meteen rond mijn koelvloeistof reservoire even zoeken naar een losse stekker.
Bedankt voor de info. Het liefst koop ik bij 1 persoon een hele set, dus mocht ik dat niet vinden hou ik jouw aanbod zeker in gedachten. |