![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nog een complete corrado G60 in onderdelen te koop.
Hier volgt een klein lijstje: Motorblok (91er) 300 euro. G-lader 700 euro Gereviseerd door MRG-LADER te Zoetermeer.GERESERVEERD Versnellingsbak 200 euro. Radiateur compleet 40 euro. Koplampen Elektrisch verstelbaar L + R beide voor 60 euro. GERESERVEERD Achterlichten standaard 20 euro. Schuifkanteldak gereviseerd 50 euro. Elektrische raammechanieken per stuk 50 euro. Elektrische spiegels L + R samen 20 euro. Tellerunit dubeldigitaal 50 euro. MFA hendels 25 euro. Hoedenplank zwart zonder speaker gaten 30 euro. Interieur zwart/groen geblokt 100 euro. Diverse zwarte plastic interieur kapjes ... Motorkap 30 euro. Achterklep compleet incl raam en spoiler 20 euro. VERKOCHT Spatbord rechts voor 30 euro. Deur links 20 euro. Deur rechts 20 euro. Slotplaat 20 euro. Mocht je nog wat nodig hebben bel anders gerust even. 06-10582885 Gr , Domenico Motorblok mag ook compleet weg in 1 koop incl kabelboom en computer voor 800 euro. Last edited by domenico g60 : 07-04-2006 at 20:26. |
|
|||
|
|||
![]() heb je de g60 motor en hoeveeel km heeft ie gelopen en waar woon je ???
groetjes jasper Last edited by Luuk : 31-03-2006 at 18:19. Reason: quote verwijderd |
|
|||
|
|||
![]() Hallo Jasper
De motor heeft bijna 2 ton gelopen en ik kom uit zoetermeer (Zuid-Holland) Ik heb eventueel wel nog een ander kaal G60 blok voor je te koop daar komt een nieuwe koppakking/kleppendekselpakking/distributieriem/spanrol enz nieuw op en die heeft 162.000 km gelopen. |
|
|||
|
|||
![]() Onderdelen die in deze reactie stonden naar boven gepost.
Gr , Domenico Last edited by domenico g60 : 03-04-2006 at 21:49. |
|
|||
|
|||
![]() wat moet de voorremmen kosten?
klauw/schijf/blok en geen fusee. en hoe id de staat hiervan? m |
|
|||
|
|||
![]() 60 euro voor de klauwen schijven en blokken en is in goede staat.
Gr , Domenico |
|
|||
|
|||
![]() Heb je de mistlampen van de auto nog? vriend van me zus is op zoek naar nieuwe....pb maar ff als je wil
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja die heb ik nog maar verkoop ik compleet in 1 koop met de bumper en kniperlichten voor 60 euro.
Gr , Domenico |
|
||||
|
||||
![]() koplampen?
|
|
|||
|
|||
![]() Beide voor 60 euro en zijn elektrisch verstelbaar.
Gr , Domenico |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Laat hem mij maar bellen .
![]() Mn nummer staat hierboven al vermeld. Gr , Domenico |
|
||||
|
||||
![]() ik wil de koplampen graag een keer komen bekijken als dat kan.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat kan altijd op afspraak , geen probleem. ![]() Je kan me anders even bellen naar het nummer wat bovenin het topic vermeld staat. Gr , Domenico |
|
|||
|
|||
![]() Lijst is weer aangepast.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() upje
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Een upje voor mezelf.
Wordt dat nog wat met die remklauwen en schijven? mijn auto moet binnenkort voor de apk namelijk en er moet nog genoeg aan gebeuren. |
|
|||
|
|||
![]() Ah jammer, heb net mn corrado zelf moeten betalen dus t budget is ff ingeslonken, maar als je volgende maand t interieur, hoedenplank, radiateur, spiegels & mfa hendels nog hebt hoor je van me
![]()