|
|||
|
|||
Reserve gedeelte in tank 61er
Hallo,
In een 61er zit een reserve gedeelte in de tank. onder het dashbaord zit de bedieningshendel hiervan, maar in welke stand is deze geopend en waneer is deze gesloten. en hoeveel reserve litertjes zitten er dan nog in de tank? (ps werkt dit altijd) gr Rob |
|
||||
|
||||
De hendel recht naar boven is open. Hendel naar rechts is reserve en er tussen in is dicht.
ff ge-edit, thnx Hans. Last edited by Oskar : 31-03-2006 at 10:55. |
|
||||
|
||||
oskar bedoeld naar boven is open naar rechts is reserve en ertussen is dicht
zullen ongeveer 4 a 5 reserve litertjes inzitten, maar ik heb altijd toch nog maar een jerrycannetje bij me en zoek zo snel mogelijk een pomp op, wie weet is het zeefje wel wat vuil aan de onderkant en komen die laatste litertjes er niet zo makkelijk uit
i like bling 68'er ponton volgend project 4 schijven en 2110cc in de ponton 67'er daily Last edited by the hanz : 31-03-2006 at 11:13. |
|
||||
|
||||
Bij mij stond t hendeltje altijd recht naar beneden... ben er verder nooit aangeweest, dus heb geen idee of t reservegedeelte wel werkte...
|
||||
|
||||
okee dan zat hij andersom gemonteerd, kan het nog beter zeggen, horizontaal is reserve, vertikaal is open en ertussen is dicht...ff puntjes op de I
|
||||
|
||||
'Dicht' wil zeggen dat de gehele benzine toevoer afgesloten is?
En wat is het verschil tussen open en reserve dan?? Komt mij allemaal een beetje over...
|
||||
|
||||
Yep, dicht betekent echt dicht... Eenvoudige startonderbreker
Dit plaatje geeft meer info: Normaal staat de hendel dus vertikaal. Mocht je benzine te kort gaan komen naar horizontaal omzetten en je kunt nog even verder Grtz, Bram. |