|
|||
|
|||
VW vraagbaak
heey ik heb een vraagje he, ik heb vroeger bij mijn opleiding automonteur op school een heel handig programma gebruikt over alle merken waarin precies werd uitgelegt hoe en wat te demonteren.......nu heet zoiets toch een vraagbaak??
wie o wie weet hoe zo'n programma heet, mag alleen VW zijn mah alle merken is ook welkom........... dan kan ik hem namelijk ff kopen alvast bedankt... het moet dus wel een computer programma zijn en geen boek waar je je schoonmoeder mee dood kunt slaan he |
|
||||
|
||||
ELSA, is VW en Audi
Echter dit zul je niet in de winkels vinden Maar mocht je hem vinden, het is een superprogramma. |
|
|||
|
|||
ssssst *kuch* *kuch*
zijn op meer plekken te vinden :P |
|
||||
|
||||
is wel n soort algemene technische vraagbaak voor alle auto's....
Olyslager ofzo heet dat ding dacht ik...
|
||||
|
||||
Quote:
Olyslager is/was de Auteur van o.a. een vraagbaak over de Golf 1 1500 en 1600 carburateur modellen van `74-`79, die vraagbaak is uitgebracht door Kluwer technische boeken. |
|
|||
|
|||
Quote:
nu weet ik weer hoe dat heette wat ik op school gebruikte, kluwer autotechnisch handboek.......... owjha elsa is verdomd moeilijk aan te komen mah ff kijken of ik die van kluwer kan regelen |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb zown ding op cd met alle merken en types auto tot '90 ofzo...