|
|||
|
|||
Achterklep Golf3 LC5L GEEN ROEST!
Ik heb hier nog liggen een achterklep voor een Golf MK3,in de kleur LC5L,dat is blauw/paarsmetallic.Er zit ook een ruit in,ruitenwissermotor is er uit gehaald.Afgezien van wat lichte krasjes in goede staat,geen spatje roest!
Ik had hem eigenlijk gekocht voor mijn eigen Golf maar heb vanwege een verhuizing en straks ook nog een verbouwing geen tijd om hem te wisselen. Alleen af te halen in Oosterhout (NB) Prijs 45 euro (sloop vraagt 200!) Last edited by tiefflieger : 23-03-2006 at 20:45. |
|
|||
|
|||
Niemand???
|
|
|||
|
|||
Prijs verlaagd naar 45 euro.
|
|
||||
|
||||
waar woon je??
|
|||
|
|||
Woon in Oosterhout (NB) maar vanaf volgende week kan hij ook in Heeze worden afgehaald...
|
|
|||
|
|||
up.
|
|
|||
|
|||
weet je ook of dat hij op een gti past??
zo ja dan heb ik wel interessen,, woon in zundert (bij breda) kan m zo ophalen. m.v.g. michael |
|
|||
|
|||
Hij past op elke MK3.Komt van een VR6 af dus het is wel een snelle...
|
|
|||
|
|||
Heb hem nog steeds liggen,woon inmiddels in Heeze(ligt ergens bij Geldrop) en de klep is mee verhuisd.
Moet ruimte komen in de schuur dus doe maar een bod... |
|
|||
|
|||
Eventueel ook te ruilen tegen Mk2 spullen,bijvoorbeeld heldere koplampen,of spiegels ofzo....
|
|
|||
|
|||
Quote:
Is zo'n klep te versturen misschien ? Ik kom zelf uit Alkmaar en heb nog zo goed als nieuwe heldere koplampen met kruis liggen voor een golf 2.... |
|
|||
|
|||
Denk niet dat het te versturen is.Mischien via een koeriersdienst maar dan gaat het duur worden.Als het heldere lampen zijn met blank glas wil ik hem wel ruilen!(moet je alleen ff langskomen).
|
|
|||
|
|||
Up!
|
|
|||
|
|||
Pics??
|
|
|||
|
|||
Heb nog wel een foto.Stuur hem wel naar je email als je wil...
|
|
|||
|
|||
Verkocht!
|