|
||||
|
||||
Polo Steilheck onderdelen
Mijn schoonvader heeft als tweede auto een VW Polo Steilheck gekocht en is er helemaal gek van. Er zijn alleen nog een paar onderdelen die hij nodig heeft:
Bestuurdersstoel (zie foto's een paar berichten naar beneden) Rechter buitenspiegel done Tankdop met slotje en sleutel Gordel bestuurderskant Brandstoftank done Kachelmotor die niet piept De Polo is van maart 1987 dus als je iets hebt laat het dan weten s.v.p. Eind van de week zet ik ff een fotootje op het forum van zijn en mijn VW, is een gaaf duo! Last edited by GolfII : 17-03-2006 at 13:18. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het gaat om m'n schone vader (schoonvader), mijn vader is namelijk al heel lang zwaar VW georiënteerd (de fijne vent ). Op H-base kun je alleen een tankdop vinden....en dat is dan geen orginele.... By the way, brandstoftank is reeds geregeld en komt er vrijdag/zaterdag onder. Last edited by GolfII : 15-03-2006 at 10:58. |
|
||||
|
||||
Kijk eens op:
www.artaparts.nl www.hartsant.nl www.euro-autoparts.nl www.geevers.org Hier is nogal veel te vinden! succes met de zoektocht en wens je schoonpa veel plezier met zijn appollo! |
|
||||
|
||||
polo86c
wedden dat Jaap nog wel iets liggen heeft.. pm anders Berendd eens... die heeft geloof ik nog eens spiegel liggen+meerder delen..
|
||||
|
||||
Thanx! Berend heeft mij al ge-pm-ed.
Mensen, ik heb ook nog een linker voorstoel nodig!!!! Ff foto's van de stoel ter illustratie: Last edited by GolfII : 17-03-2006 at 13:20. |
|
||||
|
||||
Berend, complimenten! Spiegels
zijn keurig ontvangen, thanx!!! Nu de rest nog: Bestuurdersstoel Tankdop met slotje en sleutel Gordel bestuurderskant Kachelmotor die niet piept |