|
||||
|
||||
Golf Mk1 LS VR6 ombouw FILMPJE!
Hallo allemaal,
Zoals enkel(en) al hebben gelezen bij een verkooptopic,zijn ik en mijn broer bezig met een golfje. We hebben ,m helemaal gestript,en en een mooie bok voor gemaakt. Ook zijn we al zo ver gekomen om de gehele bodem kaal te steken,en inmiddels gespoten. Er moet in de toekomst een Vr6 motor in komen,die we al hebben aangeschaft.(alles erbij) Hierbij alvast wat foto,s. Gaan er nog veeel meer volgen!!! En ik heb meteen weer een vraagje;welke brandstofpomp moeten we gaan gebruiken??We denken aan een Facet pomp van Biesheuvel.... Groeten Jurjen. Last edited by karretje : 18-08-2007 at 19:30. |
|
||||
|
||||
ik hoop/ ga ervanuit dat jullie die carrosserie zelf ook aanpakken? anders scheurt het gewoon op een gegeven moment, een golf 1 is echt geen stevig karretje.
succes en fotos hhe!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Wat versta jij onder verstevigen???? Ron in onze club heeft niets versterkt ,alleen een rolbeugel maar die is meer voor de sier als nutting. |
|
||||
|
||||
Jaja,we gaan de gehele motorruimte aanpakken,heb al heel wat voorbeelden...
Maar wou foto,s plaatsen,maar hoe... |
|
||||
|
||||
Ik bedoel daarmee niet echt een rolbeugel/kooi, maar meer de delen waar de motor echt kracht op uitoefend zeg maar, De steunen/balken lassen.
Persoonlijk vind ik de boel bij de golf 1 niet echt stevig, en met een vr6 erin, maar dat is mijn mening/gevoel erbij
|
||||
|
||||
je kan ze naar volksforum uploaden, of anders plaats je gewoon de URL van waar je ze geupload hebt tussen [img] [/img]
|
||||
|
||||
[IMG][img]000_0091[img][/IMG] We hebben een golf 3 VR6 met schade gesloopt voor donor,en ik denk dat de golf 1 carroserie net zo stevig kunnen krijgen,heel veel stelde de golf 3 ook weer niet voor,en gebruiken ook alle steunen van de VR6.
Maar die foto,s... Last edited by karretje : 08-03-2006 at 21:05. |
|
||||
|
||||
Quote:
.....maar toch net dat beetje meer ten opzichte van een golf 1 om als behuizing van een VR6 blok te dienen |
|
||||
|
||||
Quote:
de lichte carros zal de motor wel volgen lijkt mij...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Dat zekers,maar dat weten we wel,golf 1 is erg licht,voor de balancering/wegligging hoef je ,t niet te doen,maar het geluid wel...
|
||||
|
||||
Goede plannen, maar ik vrees dat het kenteken een probleem gaat worden... of heb ik een wijziging in de regelgeving gemist?
|
|
||||
|
||||
ach, een half begin is het goede werk toch?!?!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Volgens mij is het verkrijgen van een kenteken idd een probleem. Ik heb gehoord dat een MK1 VR6 hier bij de RDW wordt afgekeurd tgv de gewichtsverdeling. Keuren via Duitsland is dan een optie maar wel omslachtig natuurlijk. Succes enne foto's!! Ben zeer benieuwd.
|
|
||||
|
||||
in Duitsland zijn er idd hier en daar tot VR6 omgebouwde Golf 1´s, ik heb er iig al eens over gelezen in de bekende duitse bladen (vw-scene, vw-speed, wob), en ik heb ook nu ik het me herinner er eens een "live" gezien, op het jaarlijkse treffen van de "Original Golf 1 IG" te Wolfsburg nog wel
.....maar een Golf 1 met VR6, het blijft toch maar een vreemde combinatie, but who cares? |
|
||||
|
||||
*zucht*
Gebruik de zoekfunctie van dit prachtige forum eens en je zult versteld staan wat er nog allemaal mogelijk is in je Golf 1
|
||||
|
||||
zucht... Je zult nog heel wat problemen tegen komen. Hier zijn al genoeg topics over geweest. Moet je de zoek functie zoals marco al zuchte maar eens bekijken!
|
|
||||
|
||||
leuk man die golfjes 1 met vr6
ben benieuwd!
|
||||
|
||||
de filmpjes al gezien van een golf 1 vr6? ligt meer op zijn dak dan dat ie op zijn wielen staat..
|
||||
|
||||
show us Richard!!!
|
||||
|
||||
RDW problemen? ik heb anders al meer dan ééns mk1's met vr6 (zelfs turbo) gezien. gewoon lekker met nederlandse platen...
|