|
||||
|
||||
Alpina's op Golf 2
Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kan niet meer vinden als "Steekt ver uit".
Hoe ver steken Alpina Velgen van de BMW dan uit? Felgenbreite: 7J Zollgröße: 15 Zoll Einpresstiefe (ET): 12 Lochzahl: 4 Lochkreis: 100 En heeft iemand foto's van MK2 met alpina velgen, liefst deze maat. Wil wel weten of het zo uit ziet als ik me voorstel voordat ik ze aanschaf Alavast bedankt!
|
||||
|
||||
Anders laat je het iemadn ff shoppen, ik heb ff gegoogled, maar kon zo 123 niets vinden. Ik neem aan dat je de nieuwere alpina's bedoeld?
|
|
||||
|
||||
Zijn niet zo heel erg nieuw, de Alpina's uit einde 80, begin 90 denk ik. Hier een foto:
E-bay.de advertentie Ga deze nog niet kopen dus het delen van de advertentie is niet erg
|
||||
|
||||
Okee, ik weet het is niet helemaal wat je zoekt maar ik post het toch ff.
Mijn ex-G60 op 16" Hartge velgen. Ps: Ik denk dat jouw ET12 nog wel eens een beetje lastig kan worden. Misschien dat je je randen moet laten rollen. Succes Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
randen rollen en 175/55 erom, misschien dat het dan net past.
ik heb ook een setje gehad, zouden toen onder de passat komen, helaas niet doorgegaan dus geen foto's van. heb ze wel een keertje gepast en dat ging maar net.
|
||||
|
||||
Zou nu moeten passen bij golf-wolf omdat ie nog niet laag ligt; wel leuke velgjes vind dat. maar zijn trouwens ook goed uit te halen in 6j.
*edit http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...7w%2FDcT2l&df=1 5j x 14...beetje smal eigenlijk maar die dingen hebben meetsal toch et 15 dus Last edited by Golf_1_gts : 02-03-2006 at 12:07. |
|
||||
|
||||
@ Golf_1_GTS: Zijn helaas wel 5 gaats.. Maar vind ik ook wat smal, wil het echte werk
|
||||
|
||||
owja zijn idd 5 gaats....bah die sukkel had er "4 gats"bij geschreven maja kon zeker nog niet verder tellen
|