|
||||
|
||||
Voorstellen jetta type1:
hallo.
Ik ben Daan Moorthamer en woon in Biervliet. Ik ben het broertje van "petertje" en "killhammer". Ik was al heel lang op zoek naar een volkswagen jetta type1. Nu ben ik 24 april 18 dus werd het wel al tijd om op zoek te gaan. Nu ben ik afgelopen maandag naar een jetta gaan kijken, en het was een erg nette auto!! Merk: Volkswagen Model: Jetta Bouwjaar: 1981 Carroserie: Coach 2-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 811 kg Kleur: Bruin km. stand: 64890! van eerste eigenaar het vrouwtje durfde er niet meer mee te rijden. Plannen: schroefset andere velgen imperiaal motorruimte cleanen Chrome onderdelen zoals: tankdop, spiegels, sierlijsten. Foto's; ga er vrijdag om maar deze is het: Last edited by DaanM : 01-03-2006 at 12:03. |
|
||||
|
||||
welkom.
zet anders je foto's ff in de gallery,nu zijn ze niet zichtbaar namelijk. suc6 verder en hou ons op de hoogte. |
|
||||
|
||||
zijn de foto's nu te zien?
|
|
||||
|
||||
Jaja ziet er goed uit!!
|
|
||||
|
||||
ziet er goed uit.
wat voor motor zit erin? wordt tijd voor een jetta 1 club :P oii |
|
|||
|
|||
Welkom op het forum
|
||||
|
||||
Quote:
Het is een 1500 motortype weet ik niet. Ik zag wel op het blok zelf "16" staan Last edited by DaanM : 01-03-2006 at 11:22. |
|
||||
|
||||
Mooi karretje....
bruine dash = super!!!! suc6 ermee... grtz...Vic..
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit man...Zuinig op zijn! (Maare, wil je je bestuurdersstoel verkopen? )
|
||||
|
||||
Welkom !!
Ziet er goed uit hoor. Je plannen ook (al zou ik die imperial vergeten ) Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
Quote:
imperial zou ik dan ook enkel voor een meeting gebruiken en bedankt voor de reactie's!! Ik hou jullie op de hoogte! |
|
||||
|
||||
Hier nieuwe foto's
|
|
||||
|
||||
mooi combootje zo..!
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit en zon scirocco vind ik nog altyd super.
|
||||
|
||||
hele kicke jetta! zeker een 1500 in zo'n staat. Heb je er eigenlijk veel voor betaald? (just curious)
|
|
||||
|
||||
ja, wat is veel?
ik heb er 2000,- voor betaald, en ik vind dat hij dat waard is. |
|
|||
|
|||
Mooie jetta en scirocco
|
||||
|
||||
Quote:
sow Maareh... Welkom op t forum en veel plezier hiero. Jetta ziet er mooi uit en zal t geld vast wel waard zijn succes ermee |
|
||||
|
||||
ja ik vindt het wel
en bedankt voor de reactie's grt Daan |
|
||||
|
||||
Mooi ding.. had um gezien op marktplaats....
Veel plezier met je aankoop! |