|
||||
|
||||
winterslaap?
Zijn alle type 3 rijders in winterslaap of wordt er hard aan de bolide gewerkt?
|
|
||||
|
||||
Hehe, ik gok op knutselen
|
|
||||
|
||||
laten we het wel hopen
|
|
||||
|
||||
Quote:
klopt, alleen niet aan de type3 Ben druk thuis bezig de garage op orde te krijgen, en daarna moet er boven weer een babykamertje bijgemaakt worden
|
||||
|
||||
Quote:
Gefeli alvast! Die dingen gaan idd ook gewoon door. |
|
||||
|
||||
babykamer is klaar!!! in mei wordt de kamer bewoont
ps ooit iemand gordels achterin gemaakt in een type 3. Dit tbv. van het vastzetten van de maxi cosi moet ook gebeuren |
|
||||
|
||||
Quote:
Jawel, ik heb 2 3punts achter in de vari zitten..... wat wil je weten?
|
||||
|
||||
Hard werken valt wel mee. Eerst RDW "keuring" en APK (vrijdag a.s.), dan kenteken krijgen en platen halen. 19 maart moet bij directe goedkeuring dus wel haalbaar zijn .
|
||||
|
||||
waar dat je de bevestigingspunten hebt zitten eerlijk gezegt...je gebruikt standaard gordels (bv golf kuch kuch)
|
|
||||
|
||||
goed zo brother(s)....ben wel benieuwd naar je bakkie
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nog een weekje of 10 á 12 dus tot de uitgerekende datum ... pfff, dan wordt die kleine van ons alweer 3 !!!! Wat de type3 betreft, ach in April schorsen we die gewoon weer een jaartje
|
||||
|
||||
goed gerekend
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik gebruik de originele bevestigingspunten in de raamstijl bij het zijraam/c-stijl, onderin en in het midden. Ik heb gordels op de volksworld show gekocht, geen rolgordels, zijn in vele kleuren te krijgen.