|
||||
|
||||
GEZOCHT: cleane GT lijsten (5-drs MKIII)
Hoi volksforummers,
Ik ben op zoek, de titel zegt het al, naar cleane GT deurlijsten voor mijn 5 derus VW golf III. Ik heb de wielkastlijsten al, moet alleen de deurlijsten nog.... Met clean bedoel ik dus: Geen bobbelig oppervlak. Ik hoor het maar al te graag als iemand wat heeft! Prijs gaan we uitkomen! GreetZ VWTDIGT
|
||||
|
||||
Upje voor mij
|
||||
|
||||
Kan je een cleane GT lijstenset dan misschien bij de dealer kopen? Weet iemand dat (en wat t ongeveer kost?)
|
||||
|
||||
das toch het voordeel van vw rijden.. bijna altijd wel een dealer in de buurt...
|
||||
|
||||
Quote:
Het is toch een forum? Daarom vraag ik het hier!! Dacht dat een forum daar (mede) voor was!! Of moet ik eerst 1000 posts hebben voordat ik dit soort vragen mag stellen?
|
||||
|
||||
Quote:
Het lijkt me meer een kwestie van logisch nadenken en jezelf afvragen waar je het meeste kans op een snel en eenduidig antwoord denkt te hebben. |
|
||||
|
||||
Volgens mij kost het richting de 200 Euro, maar dat weet ik niet zeker.
|
||||
|
||||
Quote:
Beetje kwestie van geven en nemen he. Als blijkt dat jezelf al een beetje moeite hebt gedaaan kun je ook veel terug verwachten vind ik . Mensen die allerlei problemen hebben zonder verder hebben gekeken dan hun neus lang is verwijs ik liever vaker zelf door naar een garage. |