#1
|
|||
|
|||
zagen of niet zagen?
ik heb mn vooras van mn t2b verlaagd met rasterplaten maar ik denk dat ik de buizen waar de aanslag rubbers op zitten moet weg zagen anders kan ik niet optimaal gebruik maken van het verlagen denk ik. is dit normaal of heb ik wat verkeerd gedaan?
please hellup! |
#2
|
||||
|
||||
Klopt, die moeten eraf !!
Let wel dat een T2b nooit zo laag kan komen -met alleen rasterplaatjes- als een spijl, omdat je begrenst wordt door de hoek die je fusseekogels aankunnen/kunnen maken. Mocht je echt laag willen dan zul je ook nog dropped spindles moeten gaan monteren.
__________________
Alain Quote:
|
#3
|
|||
|
|||
Quote:
das nou net het probleem ik hoor en lees er veel over (die dropped spindels) maar niemand schijnt echt te weten waar je ze voor een normale prijs uit kunt halen, ik heb ook al eens gemailed met slammed pannel maar tot op heden niks gehoord,dus heb ik uiteindelijk maar gekozen voor rasterplaten, maar ff een vraagje tussendoor: krijg je voor de bus niet ook van die konische verstellers waar de fusees inzitten(ik kom ff niet op de goede naam) ik weet dat ze voor de kever wel te krijgen zijn zodat je ze dan verder kunt verstellen dan normaal |
#4
|
||||
|
||||
450 euro (of daaromtrend) is voor T2b dropped spindles een hele normale en nette prijs.
Als je eens wist hoeveel werk Chris eraan heeft om het voor een T2b te maken... tis geen spijlbusfussee die je ff om kunt persen Conische verstellers die een grotere hoek mogelijk maken zijn er niet voor een bus. Mocht je echt extreem laag willen gaan én Porscheremklauwen willen dan is er maar 1 optie. Een nieuwe vooras maken met spijlbus torsiebuizen, fusseestukken en draagarmen, en daar weer het remschijfkitje met 944 klauwen op monteren. (maar dan moet je naar 5x130 wielen toe... als je ff geduld hebt hebben wij zo een 5x205 schijfkitje voor spijl/T2a fusseestukken klaar)
__________________
Alain Quote:
|
#5
|
|||
|
|||
Quote:
had ik dit forum maar eerder gevonden! hier zitten echt mannen(en mischien ook vrouwen) die er echt verdomd veel verstand van hebben! nogmaals 1000 maal dank voor de reacties! |