|
||||
|
||||
kosten nieuw voorraam golf 1
vraagje, wat zijn de kosten van een nieuw voorruit voor een golf 1, gewoon blank glas.
orgineel vw en een andere merk
|
||||
|
||||
Quote:
dit komt van het andere forum af, levert alle ruiten voor alle types golf: Nu te leveren nieuwe achterruiten voor MK III Met en zonder (gaatjes) blank glas of gekleurd Nu te leveren nieuwe achterruiten voor MK II Met en zonder (gaatjes) blank glas of gekleurd Ook voorruiten zijruiten MK I II III IV Bumpers, sideskirts, cl lijsten enz enz enz........ Info op nr. 06-50624846
|
||||
|
||||
dat is 20v ken ik wel, maar woont wat ver weg helaas
|
||||
|
||||
ff bij de glasgarage of iets dergelijks vragen dat je hem zo koopt zonder montage, willen ze vaak wel een mooie prijs maken omdat het makkelijke handel is voor ze,heb ik ook gedaan met de voorruit vd golf van becky,groen glas met blauwe zonneband, was rond de 100 euro.
|
|||
|
|||
haaglanden autoglas was ik 70 euro kwijt (ex montage en rubber)
|
|
||||
|
||||
Ik heb m toen via iemand die bij Autotaalglas werkt, gekocht voor 40 euro
|
||||
|
||||
ok thanx zal even kijken, liefst wil ik een orginele vw omdat daar een logotje in staat
|
||||
|
||||
Kan Karst geen mooi prijsje voor je maken?
|
||||
|
||||
Ik heb nog niet zo lang geleden een nieuwe voorruit voor een type 1 bij de dealer gekocht, wat de prijs was weet ik zo gauw even niet meer, maar er staat geen VW logootje in.
De voorruit kwam gewoon van de groothandel...
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha tuurlijk wel, maar op dit soort delen zit meestal weinig korting vandaar, ik zal het vrijdag eens vragen dan moet ik weer aan de bak En anders via een vriend van mij, hij heeft een autobedrijf en een nieuw raam via hem kostte rond de 70 euro dacht ik
|
||||
|
||||
Quote:
Hééé, dat ben ik! Raampie zit er ondertussen al een tijdje in hè! Mazzel |
|
||||
|
||||
Marktplaats bied iemand nieuwe ruiten aan voor 75 euro.
|
||||
|
||||
bij een VW-dealer, weliswaar een duitse, heeft mijn broer een jaar of zes zeven geleden voor zijn pirelli-golf een groengetinte voorruit, "Nordlamex" dus met VW-stempel, gekocht voor 150,- toenmalige D-mark, dat zijn een huidige 75,- Pleuro´s.
|
|
||||
|
||||
Ik heb zelf ook nog een nieuwe pirelli ruit liggen met groene band, maar daar is tegenwoordig echt moeilijk aan te komen. (lees: vrijwel onmogelijk) Ik heb er 100 euro voor betaald, maar dat was via via en die was uit het buitenland gekomen en daar speciaal besteld.
|
||||
|
||||
[QUOTE=DÁ-BRT]Ik heb zelf ook nog een nieuwe pirelli ruit liggen met groene band, maar daar is tegenwoordig echt moeilijk aan te komen. (lees: vrijwel onmogelijk) QUOTE]
als je onderdeelnummmer hebt gewoon naar dealer gaan. anders via iemand anders bij PON proberen. ook andere automaterialenzaken kunnen bij pon bestellen. dealer weet helemaal niet wat pon nog allemaal op het lager heeft liggen. verder scheelt het behoorlijk als je het in duitsland bestelt. daar kun je vrijwel altijd rabat (= duitse korting ) vragen: ze schrijven dan gewoon je bestelling op via een kvk-nummer van een of andere klant. deze bedrijven krijgen dan volumekortingen = iedereen blij. als je echt een berg spullen nieuw bestelt gaan ze verder met hun korting is mij ervaring. toen ik mijn auto opnieuw heb opgebouwd kreeg ik maar liefst 37% korting. ik had toen veel nieuw gekocht: alle lijsten, bumpers, alle rubbers, motorsteunen, lagers, etc, etc, etc. |
|
||||
|
||||
ja die gast (autoglashandel veghel) vraagt 70 euro voor de ruit, als je hem zelf monteerd en ik geloof 115 voor montage inclusief rubber... ik moet daar ook nog langs!
Is helaas wel een eindje bij jou vandaan.. Succes!