|
||||
|
||||
coupe de volks....84er passat
nadat ik mijn eigen passat verkocht had.
moest er natuurlijk wel weer wat nieuws komen,zodoende heb ik ruud (cabrio82er) zijn 84er passat klik overgenomen. ff wat naar de grond: en nu maar hopen op snel beter weer, om de bbs-en te kunnen rocken Last edited by lwin : 28-01-2006 at 14:36. |
|
||||
|
||||
hehe!!
cool hoor, hij is echt mooi! |
|
||||
|
||||
Quote:
thx mate thanx to gait |
|
|||
|
|||
STOER!!! lachen; de slager hier tegenover heeft exact dezelfe....lekker luxe!
|
||||
|
||||
He gefeliciteerd met de passat.Ik ken de auto (kom ook uit tilburg en ben een kennis van ruud),hij is echt superrrrrrrrrrrrrrr
Veel plezier ermee ! ps. Wat voor bbs-en ga je eronder hangen als ik vragen mag 15 inch ,16 inch ? |
|
||||
|
||||
Quote:
thx 15inch komt er onder |
|
||||
|
||||
Quote:
Wow dat zal hem zeker goed staan ! Rm 8 en 7 j zeker |
|
||||
|
||||
velgen zijn 7,5 en 8,5
kon het niet laten ff te passen al zeg ik het zelf |
|
||||
|
||||
Quote:
klopt aan de andere kant zitten de originele velgen nog, en hij staat in een kuiltje en hij hangt iets naar voren idd, maar ik ben alang tevreden omdat het verlagen van zo'n passat iets anders is als bij een golf ofzo (geen schroefsets voor te krijgen enzo...) anyway thx voor de props |
|
||||
|
||||
mooie bak hoor, wat voor blok hangt er eigenlijk in?
|
||||
|
||||
mooi met de bbs-en eronder!
|
|
||||
|
||||
Stoer ding! Helemaal af zo...
Als je zo'n setje BBSen in de kast hebt liggen maakt het niet uit wat je koopt, alles is ineens cool. Mooie smeris-proof platen trouwens - not
|
||||
|
||||
Hey Elwin, hij ziet er echt super uit. Heb je de weitec veren nog kunnen gebruiken of zelf maar creatief geweest? De rm's maken de passat een ware meeting auto. Ik hoop dat je er nog veel plezier van hebt.
Straks lekker cruisen met je bling bling rm's.... mooi werk
|
||||
|
||||
Quote:
SUPER! Dat had ik niet verwacht bij die eerste foto's.... echt helemaal goed, en weer eens wat anders....
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
mooi hoor! ziet er super uit!
maar hoe issie nu verlaagd?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
met jou weitec veren, voor paste perfect acher zijn de weitec veren aangepast, waren wat te lang |
|
||||
|
||||
Quote:
Weet niet waar je vandaan komt? Anders moet je maar eens even bij Intrax in Volkel (Uden) langs, die maken een schroeftset voor je als je dat wilt. Kost wat, maar dan heb je ook ECHT wat. Ter info, vent die die zaak runt is de oprichter van WP Suspensions (ja idd, die van de motorfietsen dempers/veren) Btw, staat em erg goed
|
||||
|
||||
soooow dat lijkt mooi met die bbsen !!