|
||||
|
||||
ratelbands bugatti total..
zagt net op shownieuws.. emiel ratelband zijn bugatti total loss.. auto zou voor een apk gaan en werd opgehaalld door een garage bebrijf.. emiel had nog gevraagd of het niet met een aanhanger moest en de jonge jongen zei nee.. klein stukje.. paar km verder in de slip en tegen een lantaren paal... zonde..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
wat voor een.... iemand foto's liefst met schade maar van het model mag ook.
|
|
||||
|
||||
eb110
|
||||
|
||||
dan heb je een serieus probleem,, onderdeeltjes konden weleens moeilijk worden..
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
tsja...
waar gaan ze morgen mee tegen een boom? paar dagen terug de porsche, nu deze.. morgen een '29 merc ssk van de brug gevallen bij de kwikfit...
|
||||
|
||||
de eb110...ding heeft 4 wielaandrijving, 4 turbo`s...gheghe wat een super ding! |
|
||||
|
||||
Nounou,
Emiel heeft geen geluk deze week.Hij had ook al een aanteking achter zijn naam omdat een vrouwelijke medewerkster 200€ uit de kassa van zijn snackbar had gejat en hij daar aangifte tegen gedaan had. Meisje beweerde ineens dat ze bedreigt was door Emiel ,terwijl Emiel haar alleen ontslagen heeft op staande voet.
|
||||
|
||||
Oh, een nieuwe in de poeier.. da's toch aardig minder erg dan zo'n vooroorlogse!
Op de foto's te zien valt het wel wat mee, die wagen heeft meer dagwaarde dan een golfje: wordt wel weer gefixt. Jens
|
||||
|
||||
zo'n auto is bijna niet totall te rijden, zijn het bijna altijd waard om te reparen... maarja liever helemaal niet natuurlijk
|
|
||||
|
||||
Is wel leuk om aan de bar te zeggen:
"Wat ik me vandaag toch in de soep heb gereden..."
|
||||
|
||||
Ik kan mij wel voorstellen dat hij jankend aan de telefoon zat... Dat is nou niet echt leuk om te moeten vertellen tegen iemand.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou gek worden. Helemaal als ik NB gevraagd had of het niet met een aanhanger moest.
|
|||
|
|||
Ik geloof dat je ze nog bij Dauer nieuw kan kopen, die heeft destijds ook de productielijn en de onderdelen overgenomen.
|
||||
|
||||
Quote:
het is nu in ieder geval apk afkeur... |
|
||||
|
||||
waar laat je zo'n auto eigenlijk onderhouden??? denk dat je bij audi er niet mee aan hoeft te komen zetten....
|
|
|||
|
|||
Dit is de Bugatti EB110 GT Hij is er ook in SS uitvoering
|
|
||||
|
||||
denk dat we allemaal weten hoe zo'n kunstwerk eruit ziet......
maar blijft mooi, volgens hebben ze er met de fifth gear een keer mee gereden..... superauto en was al een klassieker toen de eerste de fabriek uitrolde |