#1
|
||||
|
||||
Benzinepomp, wa kost da?
Hey,
Omdat mijn bezinepomp WEER stuk is.. overweeg ik om er meteen een fatsoenlijke in te zetten. Beter een keer goed dan 3 keer per jaar een andere versleten gare pomp.. Wat moet dat kosten en is het nog te krijgen? Of zijn er ook gereviseerde te koop? Mvg
__________________
Driving: Scirocco GTX 16v 1986 Golf 7 1.6 TDI (Lease) Old Car: Golf 2 GTI 1984 Golf 3 TDI 140pk 1997 (Chipped) Audi A4 Avant Pro Line TDI 2005 |
#2
|
||||
|
||||
mijne koste me een paar tientjes werkt nog steeds perfect! (2dehands dus..)
|
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Stel ik koop weer een tweede handse, hoe weet ik dan dat het een goede is? Kun je ergens op letten?
__________________
Driving: Scirocco GTX 16v 1986 Golf 7 1.6 TDI (Lease) Old Car: Golf 2 GTI 1984 Golf 3 TDI 140pk 1997 (Chipped) Audi A4 Avant Pro Line TDI 2005 |
#4
|
||||
|
||||
Eeuhm, zou je niet eens gaan denken waarom je benzinepomp stuk gaat?
Bijvoorbeeld vuil in de tank, verotte vulhals.... anders heb je straks een nieuwe, (en die zijn duur) en dan is tie na een paar weken weer kapot. Zou eerst ff verder zoeken waarom je pomp kapot gaat.
__________________
Cabby |
#5
|
||||
|
||||
zet er een benzinefiltertje voor..dan heb je enige buffer.
pomp kun je meestal alleen horen of ie goed loopt de ja of nee |
#6
|
||||
|
||||
Golf 2 vulhals... als die rot is heb je echt een probleem...
De dag dat kunstof rot moet nog komen Is bij golf 2 1 geheel met de tank
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#7
|
|||
|
|||
Misschien kun je je eigen benzinepomp (laten) reviseren dan weet je zeker dat het goed is.
|
#8
|
||||
|
||||
btw
Filter vorige keer ook vervangen??
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hou het wel bij Golfjes 1..... @Golf_wolf: Hoeveel pompen heb je inmiddels versleten dan?
__________________
Cabby |
#10
|
||||
|
||||
bestel gewoon een bij de dealer heb ik ook gedaan voor mijn mk1 kost wat maar dan kan je er ook jaren mee doen
|
#11
|
||||
|
||||
Quote:
Dit wordt de derde... op 2 jaar.. vind ik toch wel veel. Quote:
En wat was je kwijt toen? Heb toen zelf niet de pomp vervangen maar dat laten doen.. Durf steeds meer aan de auto te doen maar dat nog niet. Heb ook geen fatsoenlijke plaats om het te doen omdat ik hier gewoon een garage heb vol met huiselijke spul.
__________________
Driving: Scirocco GTX 16v 1986 Golf 7 1.6 TDI (Lease) Old Car: Golf 2 GTI 1984 Golf 3 TDI 140pk 1997 (Chipped) Audi A4 Avant Pro Line TDI 2005 Last edited by Golf_Wolf : 19-01-2006 at 16:06. |
#12
|
||||
|
||||
Trouwens, kan een klepperend geluid bij het gas geven samenhangen met de brandstofpomp?
Klinkt alsof je een speelkaart tussen de spaken dan de fiets houdt (en dan ook nog gaat fietsen ).. zo ongeveer dan...
__________________
Driving: Scirocco GTX 16v 1986 Golf 7 1.6 TDI (Lease) Old Car: Golf 2 GTI 1984 Golf 3 TDI 140pk 1997 (Chipped) Audi A4 Avant Pro Line TDI 2005 |
#13
|
||||
|
||||
klepperend geluid? dus je weet niet zeker of het je brandstofpomp is?
|
#14
|
|||
|
|||
is het niet de pomp in de tank??????
|
#15
|
||||
|
||||
klepperend geluid....
-Zit er olie in je blokje? |
#16
|
||||
|
||||
Ik zou voor alle zekerheid de opvoerpomp in de tank ook maar vervangen.
Als deze pomp niet goed werkt dan gaat je hoofdpomp zuigen ipv pompen. Door het zuigen wordt je hoofpomp warm en dat vind die niet fijn. Ik ken ook het verhaaltje van een verkeerd afgestelde benzine druk regelaar.
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#17
|
||||
|
||||
Quote:
De pomp begint te janken EN ik heb een klepperend geluid.. vandaar
__________________
Driving: Scirocco GTX 16v 1986 Golf 7 1.6 TDI (Lease) Old Car: Golf 2 GTI 1984 Golf 3 TDI 140pk 1997 (Chipped) Audi A4 Avant Pro Line TDI 2005 |
#18
|
|||
|
|||
is waarschijnlijk toch de pomp in de tank
|