|
||||
|
||||
Pics van je volkswagen modellen
Pics van je volkswagen modellen collectie.
zal later de mijne ff posten gr. levi's
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ook !
|
|||
|
|||
ik ook
|
||||
|
||||
Quote:
Ik spaar alleen maar de Hotwheels volkswagens ,en in het bijzonder de oudjes van voor 1970,als je nog wat hebt,mail me. en natuurlijk ook de nieuwe Hotwheels modellen, |
|
||||
|
||||
ik heb 60 schaalmodellen 1/18 en maar 2 vw`s een new beetle en een vw golf IV
en nu ik zo zit te kijken naar de vitrines...staan ze er niet eens bij maar liggen opgeborgen in een berghokkast |
|
||||
|
||||
t1 busjes, schaal 1:klein. wel verlaagd
macro functie niet aangedaan tijdens foto. volgende keer beter. [IMG] [/IMG]
|
||||
|
||||
en de fridolins natuurlijk
de tl's heb ik deze week al gesponserd aan tl liefhebbers. heb er nog wel meer maar deze foto's stonden al op het forum |
|
||||
|
||||
@ levis, hoe verlaag je die dingen
|
|
||||
|
||||
stuk van de banden afhalen en lijmen in de wielkast. easy does it!
|
||||
|
||||
Okay daar heb ik er ook nog wel een stuk of 30 van...
Ik spaar ze alleen met de schaal 1:18. Hier een tweetal, de rest staat op AirMighty.com onder de categorie "Die-Cast".
|
||||
|
||||
hier een paar van mij.
helaas slechte kwaliteit door telefoon pics. |
|
||||
|
||||
Niels! Hodrot???
|
|
||||
|
||||
ik durf er echt geen foto van te maken maar ik heb van Minichamps een bordeel rode Touareg V10 TDI, blaue Touran en een zwarte Phaeton W12 staan......
|
|
||||
|
||||
Ik heb iets met Golf cabrio's:
|
||||
|
||||
moderne VW's
Phaeton:
Nardo: Golf IV zwart: Golf IV speciale editie: Touareg: Verder staat er nog in de 1:18 garage: - Passat 2001, zwart (krijgt stoffen bekleding + sportvelgen) - Golf V, rood (krijgt andere velgen) |
|
||||
|
||||
Watergekoeld
Karmann Ghia:
Notchback: Squareback: T1 Rood/wit: T1 Hippiebus: Nog in de 1:18 garage: - VW Kever (wordt zwart/rood met verbrede keversteelies) - VW Kever (weet nog niet wat ik hier mee ga doen) - VW T1 (wordt Pritsche) |
|
||||
|
||||
Sunstar Golf1
Cabriootje:
Pirelli GTI: GTI met Ronal Turbo (met tiefbett -> wordt gefixed): GTI met ATS Cup: In de 1:18 garage: - Cabrio gesloten, bruin (Nog geen ideeën) - Cabrio geopend, rood (chromen bumpers en ATS Classics of Fuchs) - GTI, grijs (ombouw ovalrace o.i.d.) |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
mijn favorieten: VITESSE GOLF1 COMPLEET (wordt zeldzaam)
Rood:
Groen: Geel: Blauw: Nog ff met z'n 4en: Nog in de 1:18 garage: 2x Golf1: wordt ombouw naar mijn eigen Jetta1: Hier ben ik dus nog wel ff mee bezig Hij is al weer wat verder gevorderd... Dat dan weer wel |